Start > Körkortsforum > Billigast för Obligatoriska mo…

Billigast för Obligatoriska moment, B kort, Södermanland.

Flage 2013-03-21 19:36 ! Citera #
Hejsan, skall ta körkort snart och letat runt på diverse sidor efter den billigaste kombinationen att ta B kort.

Problemet är att billigaste Risk1 och Risk2 som jag hittat är 500 respektive 1600kr.
Vad jag läst så har folk tagit riskt1 för så billigt som 300kr och risk2 ca1300kr.

Vet inte om det är jag som är för dålig på att leta, eller om dessa personer ljuger, så frågan är nu; vet någon, någon skola där man kan göra risk1 och risk2 (kan vara olika skolor) som ligger i eller runt Södermanland, och som är relativt billigt?


Från hur jag räknat så har jag fått ut en total summa på 3855kr för körkort; Risk1 500, Risk2 1600, Teori Prov 325, Körprov 800 + 400, (inkl lånebil) tillverkning 230 (ink Foto)
Micke... 2013-05-27 01:26 ! Citera #
Jag kör på Se-Trafikskola i Katrineholm, och deras priser ser ut som följande:

Riskutbildning 1 : 650:-
Riskutbildning 2 :[Halka] 2 150:-
Uppkörning:
650:- [ Lån av bil ]

Jag kan verkligen rekommendera dom då trafikläraren är jätte schysst samt väldigt inställd på att deras elever SKA klara proven! :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest