Start > Körkortsforum > Snart Teoriprov

Snart Teoriprov

Gäst 2013-03-12 16:48 ! Citera #
Hej!

Jag har köpt appen ”TeoriProv” och det står att denna är i sammarbete med Körkortonline.se , men jag undrar om det är samma frågor i appen som på hemsidan?

jag undrar också om ni som klarat teorin tror att jag kommer klara det? Jag snittar 54-57 poäng på proven i appen och har läst boken en gång

En till fråga är om det är sant att frågorna här är svårare än det riktiga provet? Nån som gjort båda som vet? :)

Tack :)
Gäst 2013-03-12 16:56 ! Citera #
Frågorna är likadana, jag har både appen och ett konto med frågor på denna sida.

Jag tror att om du ligger och snittar ca 90% på övningsfrågorna här så tror jag nog att det kommer gå utmärkt.

Tycker att frågorna har ungefär samma svårighetsgrad, lätt att plugga in svaren här och inte söka förståelse.
Så var noga med att gå igenom alla förklaringar så du får den kunskap att du kan relatera till liknande frågor.
Jag klarade provet med 59/65 i förrgår. Läst boken en gång, gjort alla 1000 frågor + 400st. Låg på 90-95% 3-4 dagar innan provet.

När du väl ska skriva prova så försök att koppla bort nervositet och läs frågorna noga!
Då är det inga konstigheter!

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov