På tisdag har jag först teoriprov sedan uppkörning. Är så ororlig att mina kunskaper är otillräckliga. Förstår ju regler osv men har lite svårt att förstå instruktioner. Iaf, är godkänd på a,,c,d,f inne på elevcentralen och ligger på 60 och över på deras frågor, har läst körkortsboken 2 gånger och sitter även inne på gratisteori.se och blir godkänd där oxå. Men jag tänkter väldigt mycket på att JAG som inte alls är så smart, varför ska jag klara teoriprivet? Vet såna som hållt på i TVÅ ÅR, tänk om jag är någon av dem. Min trafiklärare säger det inte är några problem varken teoretiskt eller i praktiken, och att jag kan. Men ändå... Är så orolig att det går ut över mina anhöriga. Oroar jag mig i onödan? Förlåt för krångligt formulerat men är så nervös och orolig:-(
GLÖMDE DET VIKTIGASTE.... En annan anledningt över min oro är att jag kanske inte kommer känna igen frågorna på teoriprovet som jag pluggat på inne på elevcentralen och gratisteori, för på de sidorna har de frågorna kommit NÄSTAN varje gång. Fan i hel*ete, jag är så rädd!!!