Start > Körkortsforum > Rädd att inte klara teoriprove…

Rädd att inte klara teoriprovet, ja allt överhuvudtaget.:-(

ansegull 2013-02-26 18:44 ! Citera #
På tisdag har jag först teoriprov sedan uppkörning. Är så ororlig att mina kunskaper är otillräckliga. Förstår ju regler osv men har lite svårt att förstå instruktioner. Iaf, är godkänd på a,,c,d,f inne på elevcentralen och ligger på 60 och över på deras frågor, har läst körkortsboken 2 gånger och sitter även inne på gratisteori.se och blir godkänd där oxå. Men jag tänkter väldigt mycket på att JAG som inte alls är så smart, varför ska jag klara teoriprivet? Vet såna som hållt på i TVÅ ÅR, tänk om jag är någon av dem. Min trafiklärare säger det inte är några problem varken teoretiskt eller i praktiken, och att jag kan. Men ändå... Är så orolig att det går ut över mina anhöriga. Oroar jag mig i onödan? Förlåt för krångligt formulerat men är så nervös och orolig:-(
Gäst 2013-02-26 18:51 ! Citera #
ansegull
På tisdag har jag först teoriprov sedan uppkörning. Är så ororlig att mina kunskaper är otillräckliga. Förstår ju regler osv men har lite svårt att förstå instruktioner. Iaf, är godkänd på a,,c,d,f inne på elevcentralen och ligger på 60 och över på deras frågor, har läst körkortsboken 2 gånger och sitter även inne på gratisteori.se och blir godkänd där oxå. Men jag tänkter väldigt mycket på att JAG som inte alls är så smart, varför ska jag klara teoriprivet? Vet såna som hållt på i TVÅ ÅR, tänk om jag är någon av dem. Min trafiklärare säger det inte är några problem varken teoretiskt eller i praktiken, och att jag kan. Men ändå... Är så orolig att det går ut över mina anhöriga. Oroar jag mig i onödan? Förlåt för krångligt formulerat men är så nervös och orolig:-(

GLÖMDE DET VIKTIGASTE.... En annan anledningt över min oro är att jag kanske inte kommer känna igen frågorna på teoriprovet som jag pluggat på inne på elevcentralen och gratisteori, för på de sidorna har de frågorna kommit NÄSTAN varje gång. Fan i hel*ete, jag är så rädd!!!
Hejhej 2013-02-26 19:22 ! Citera #
Gör frågorna på den här sidan. Se till att läsa förklaringarna osv. Gjorde väl en 10-15 testar med kanske 7 godkända. Klarade 65/65. Lycka till!
ansegull 2013-02-26 19:27 ! Citera #
Hejhej
Gör frågorna på den här sidan. Se till att läsa förklaringarna osv. Gjorde väl en 10-15 testar med kanske 7 godkända. Klarade 65/65. Lycka till!

Hej:-) Glömde skriva att jag gjort frågor här med, och vart godkänd med... Men känns inte tillräckligt...:-(
ansegull 2013-03-05 21:13 ! Citera #
Hej, klarade teoriprovet med 58 av 65 :-D Dock kuggade jag uppkörning pga av en kugg inspektör, kan ta o berätta att han är ökänd över hela internet som kugg ****..... Fan!
ansegull 2013-03-20 17:55 ! Citera #
Klarade uppkörningen igår, så nu har jag äntligen mitt körkort!!! :D :D :D
MRB 2013-03-20 18:12 ! Citera #
ansegull
Klarade uppkörningen igår, så nu har jag äntligen mitt körkort!!! :D :D :D

Vad heter inspektörererna du hade? när du kugga och klarade?

Jag körde upp med en kugg tant och det resulterades med kugg
Missen 2013-04-10 12:58 ! Citera #
Jättegrattis till dig.
Vill bara ösa ur mig hur jävla ledsen jag är. F_n klarar inte av kunskapsprovet. Stressigt av bara f_n att ha 2 veckor kvar att göra provet (körprovet går ut då). Skit!!! :x
Jossan-88 2013-04-10 16:36 ! Citera #
Missen
Jättegrattis till dig.
Vill bara ösa ur mig hur jävla ledsen jag är. F_n klarar inte av kunskapsprovet. Stressigt av bara f_n att ha 2 veckor kvar att göra provet (körprovet går ut då). Skit!!! :x

Usch, jag lider med dig!!
Jag har själv inte kommit så pass långt så att jag har gjort varken skrivningen eller uppkörningen ännu. Jag måste först klara av halkbanan, sedan är en motorvägs lektion kvar innan jag får börja boka tid för teori&kör prov. Men jag kommer vara så himla nervös för teori provet, det är det jag allra mest tror att man kan missa på, själva körningen tycker jag går helt okej. Men att missa teori provet skulle vara en pina för mig då jag måste åka till en annan ort för att skriva det då det inte finns något ställe i Katrineholm där jag kan göra skriv provet, så det blir dyrt att åka antingen till Eskilstuna eller Örebro för att göra provet, för att sedan betala tåg pengar för att komma hem igen..
Håller alla mina tummar för dig att du ska lyckas nästa gång!!
kkrs93 2013-04-10 17:21 ! Citera #
Jossan-88
Missen
Jättegrattis till dig.

Usch, jag lider med dig!!
Jag har själv inte kommit så pass långt så att jag har gjort varken skrivningen eller uppkörningen ännu. Jag måste först klara av halkbanan, sedan är en motorvägs lektion kvar innan jag får börja boka tid för teori&kör prov. Men jag kommer vara så himla nervös för teori provet, det är det jag allra mest tror att man kan missa på, själva körningen tycker jag går helt okej. Men att missa teori provet skulle vara en pina för mig då jag måste åka till en annan ort för att skriva det då det inte finns något ställe i Katrineholm där jag kan göra skriv provet, så det blir dyrt att åka antingen till Eskilstuna eller Örebro för att göra provet, för att sedan betala tåg pengar för att komma hem igen..
Håller alla mina tummar för dig att du ska lyckas nästa gång!!

Jossan. Gör körprovet i Köping, där blir du godkänd i promise ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov