Du, jag säger samma här, jag har med uppkörning imon och är svin nervös. Enligt mina kompisar som har tagit körkort så brukar de börja med att berätta vilka saker vi ska kolla på under provet å så får man börja med en liten liten säkerhetskontroll på tillexempel hel och halvljus. Men jag är så jävla nervös, tror jag ska misslyckas :O
Ja det stämmer att inspektören kommer först be dig göra en liten säkerhetskoll, sedan om det blir en utvändig eller invändig kontroll är bara nått som han kan avgöra där och då
Sedan kommer ni sätta er i bilen, och han/hon kommer gå igenom vad som kommer att hända. Och medans inspektören berättar detta så kan du börja med att ställa in stolen, nack skyddet och speglarna. Du kommer säkert få börja med att testa antingen fotbromsen eller parkeringsbromsen.
Men varför går man till en upp körning om man tror att man kommer att misslyckas? Du måste ju tro på dig, säga till dig själv att du kommer göra ditt bästa och att du kommer bli godkänd!!
Har du en negativ inställning så kommer det automatiskt gå dåligt..Så ryck upp dig och tro på dig själv..