Start > Körkortsforum > Teori program

Teori program

Fronzzo 2013-02-23 12:53 ! Citera #
Hej! Jag har uppskriving på söndag och har än så länge pluggat i boken,teo trafikskola och testet som är gratis på denna sida ett antal gånger, vilka sidor finns det mer som är gratis och bra frågor?

Vad är det för sorts frågor som kommer på provet? vad ska jag kolla mest på osv?

Tackar! :)
kkrs93 2013-02-23 13:40 ! Citera #
Fronzzo
Hej! Jag har uppskriving på söndag och har än så länge pluggat i boken,teo trafikskola och testet som är gratis på denna sida ett antal gånger, vilka sidor finns det mer som är gratis och bra frågor?

Vad är det för sorts frågor som kommer på provet? vad ska jag kolla mest på osv?

Tackar! :)

Gratisteori.se är en väldig bra sida enligt mitt tycke!

Vad jag tror du skall kunna, är alla miljöfrågor kunna räkna ut stoppsträckan osv, sen även kännedom osv... Ska inte yttra mig eftersom jag inte gjort provet själv ännu, men jag tror det är såna frågor som komma komma.

Jag köpte även medlemsskap o fick tillgång till 1000 olika frågor här, Det har hjälpt mig mycket. Lycka till!
@Fronzzo 2013-02-23 16:55 ! Citera #
Okej Tack! har gjort första provet på gratisteori.se och det verkar riktigt bra och tjejen sa att det såg ut ungefär som det ”riktiga” provet!

Har funderat på ännu en fråga: jag har skrivningen klockan 13.30 på måndag, bör man plugga samma dag innan eller borde man bara relaxa och låta allt sjunka in till provet, eller är det råplugga som gäller? Förstår att det är olika från person till person men dela med dig av vad du tycker är bäst! :)
Fronzzo 2013-02-25 19:19 ! Citera #
Tänkte bara säga att jag klarade teorin idag med 59 rätt på första försöket, gratisteori.se hjälpte jättemycket :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor