Fråga

kkrs93 2013-02-17 18:14 ! Citera #
Hello! Jag är ny här i forumet och har en liten fråga...

Jag har nu pluggat febrilt med körkortsteorin i 2 månaders tid o har gjort massa prov på gratisteori.se.

Har har haft rätt på 8/10 senaste gångerna på provet. Genomsnittet var då 59/65 rätt.

Har läst genom korkortsboken 2 gånger.

Nu åter till min fråga. Hur liknande är frågorna på kunskapsprovet jämfört med frågorna här? / Kevin
Jossan-88 2013-02-17 20:03 ! Citera #
Jag har inte gjort kunskapsprovet själv, men dom som jag känner som har pluggat via denna sida tycker att frågorna härinne är betydligt krångligare än vad det riktiga provet är.. Men samtidigt är det svårt att veta eftersom dom kanske fick lätta frågor som inte krävde så mycket betänketid. Men om du kan det mesta inom teorin så ska det inte spela någon roll vilken fråga som kommer. Du ska kunna besvara den iaf :D
kkrs93 2013-02-17 20:14 ! Citera #
Jossan-88
Jag har inte gjort kunskapsprovet själv, men dom som jag känner som har pluggat via denna sida tycker att frågorna härinne är betydligt krångligare än vad det riktiga provet är.. Men samtidigt är det svårt att veta eftersom dom kanske fick lätta frågor som inte krävde så mycket betänketid. Men om du kan det mesta inom teorin så ska det inte spela någon roll vilken fråga som kommer. Du ska kunna besvara den iaf :D

Det är sant! Men tänk om man får värsta blackouten ;)
Riskexperten 2013-02-17 22:39 ! Citera #
Det som de flesta blir oroliga över direkt när de ser kunskapsprovet på förarprovskontoret är att det skiljer sig utseendemässigt. I stort kan man säga att det är samma frågor med andra bilder och lite annan formulering bara.

Ett tips är att läsa frågan noggrant och verkligen se vad de vill veta innan man klickar sig vidare. Det är inte en tidstävling, om någon blir klar snabbt så strunta i det och ta den tid du behöver (inom tidsgränsen ;) )

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo