Start > Körkortsforum > Kuggade teorin

Kuggade teorin

xlimit 2013-02-05 17:57 ! Citera #
Fick 48 på teori provet kuggade på att jag stressade och svarade fel på enkla frågor ang lasten i bilen o stopskylt o huvudled med parkeringsskylt dom fråga om man kunde parkera där o jag svarade nej men det ska viss va ja och några mer enkla frågor jävla skit
jag ville gå tibax o rätta men jag hade redan besvarat sista frågan o jag såg ingen pil som man kunde gå tibaka på fattar inte ett skit

hur kan man rätta sina svar innan man avslutar
inspektörn 2013-02-05 19:39 ! Citera #
Om du gav fasen i att stressa och läste instruktionerna INNAN du startade själva provet, så vet du hur man går till väga.
Provtiden startar inte förrän du vill det, så träna på övningsfrågorna och lär dig det tekniska INNAN du startar provet!
xlimit 2013-02-06 00:56 ! Citera #
Ja men lätt o va eftersmart fan kunde ju dom flesta frågor men stressen blev bara för mycke
Jossan-88 2013-02-06 14:46 ! Citera #
Men även om du känner dig stressad så ska du kunna svara rätt om du nu kan frågorna..
Så det tycker jag låter jätte konstigt att skylla på, eller så är det jag som har misstolkat vad du menar :)
Och om det är så, så ber jag om ursäkt !
inspektörn 2013-02-06 22:51 ! Citera #
Xlimit!
”kunde dom flesta frågorna” och 48 rätt!!!
Gör om, gör rätt!
LÄS INSTRUKTIONERNA OCH SE TILL ATT DU FÖRSTÅR DOM!!!!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor