Idag kuggade jag då jag fastna på utfarten med 3stora lastbilar på högra sidan av banan som jag ska ut på och det gjorde att jag inte kunde köra ut på körbanan i rätt fart o det ledde till att jag försökte öka hastigeheten till vägens hastighet men då sa han jag körde om lastbilen på högra sidan som man inte får göra e skit irriterad men har bokat en ny nästa vecka hoppas jag klarar av det utan nåt jävla lastbilsblock. seriöst vad kan man göra i sån situation antingen sänka farten väldigt mycke o invänta att dom åker förbi eller köra so en dåre o hoppas du hinner innan dom han ansåg att jag borde ha kört som en dåra för att koma ut innan dom på vägen helt jävla sjukt.
Jag körde upp i norrköping men fick åka ut mot e4 o e22 vägarna o det va på uppfarten som leder e22 som dom där jävla lasbilarna shabblade
Har iofs inte varit på den platsen, men oftast har man inte sett sig för i tid och då hamnar man i sådana lägen!
Läs av och FÖRSTÅ trafiksituationen tidigare. Agera utefter den information du fått av avsökningen DIREKT!