Start > Körkortsforum > Körlektioner

Körlektioner

eveeliinaa 2009-06-23 19:42 ! Citera #
Någon mer än jag som tycker att det verkligen är jättedyrt att ta körkort nuförtiden? jag har övningskört på en trafikskola nu i ett och ett halvt år och jag har lagt ut omkring 30000! :s och fortfarande har det inte börjats snacka om uppkörning.. :x :o
Slashing 2009-06-24 00:09 ! Citera #
Ojsan! Det var ju inte lite direkt! Men det är väl väldigt individuellt och beroende på hur snabbt man lär sig och vilken fallenhet man har för det. Men 30.000 lät onekligen som en enormt stor summa då du inte ens är klar ännu. Jag hoppas själv på att klara mig under 10.000 ev med marginal, men så kör jag privat också!
patohls 2009-06-26 18:49 ! Citera #
Akta dig för att bli utnyttjad. Visst, känner du att du verkligen behöver mer lektioner så ska du ta det. Men försök övningsköra med nån kompis och se vad han/hon säger.
TeoriN 2009-06-30 15:51 ! Citera #
Du borde nog övningskört privat i början innan du gick till körskola. Jag ska bara ta 5 lektioner tror jag, men kommer inte bry mig om att de säger att jag borde ta mer. Får lära mig så mycket jag kan under dessa och ställa frågor om vad som är oklart. Bara dessa fem lektioner kostar ca. 2350:- och jag tycker att det är riktigt dyrt :x
Gäst 2009-07-02 15:13 ! Citera #
Kan du inte föreslå att de lägger upp en planerig så att du vet hur många lektioner du har kvar och vad som du behöver öva mer på, blir lite lättare om man har ett mål och sikta på och så förhindrar man att de försöker lura en på pengar.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo