Start > Körkortsforum > STR:s körkortsfaser tillräckli…

STR:s körkortsfaser tillräckliga?

nervös 2013-01-28 21:26 ! Citera #
Jag har nu nött en massa faser och kanske framförallt slutprovet inför det stundande teoriprovet på onsdag. Har utöver dem gjort lite tester via TEO-programmet jag har på min dator. Har haft godkänt på samtliga faser och de senaste slutproven ligger på mellan 64-70/70. Är detta ett bra utgångsläge för det riktiga provet eller kommer jag få en chock när jag väl sitter där? :P
Jossan-88 2013-01-29 16:08 ! Citera #
Hur känner du själv?
Känner du att du kan gå till provet och känna dig säker på att du har koll på det mesta?
Och verkligen vet vad dom frågar efter i en fråga? Eller har du bara pluggat och lärt dig svaren utantill?
Det är svårt att säga om du är redo eller inte, då jag inte vet hur du har pluggat, hur duktig du är när det kommer till att ta åt och lära dig teoretiskt.. Men känner du att du kan det mesta och vet vad dom frågar efter så kan det räcka, men känner du minsta tvivel så skulle jag rekommendera att läsa körkortsboken och plugga lite till.
nervös 2013-01-30 13:57 ! Citera #
Klarade teoriprovet idag! :)
Jossan-88 2013-01-30 17:34 ! Citera #
Grattis!!! Fasiken vad roligt..
Då hade du tillräckligt med kunskap för att klara deras test :)
Hur gick det? hur många rätt fick du och hur var deras frågor i jämförelse med körkortonlines frågor?

När har du uppkörning?
Många frågor på en gång, men hoppas du har tid att besvara dessa..
nervös 2013-01-30 20:45 ! Citera #
Tycker att frågorna på körkortonline var mycket svårare än de som kom på själva provet, då tycker jag att faserna var mer jämlika i svårighetsgrad. Många av frågorna, eller snarare de specifika områdena i frågorna, kände jag igen efter att ha gjort massvis med distanstester, vissa var helt nya. Fick allt som allt 54 rätt, så det var ju en bit från max, men jag känner att huvudsaken är att jag blev godkänd. Har sån prestationsångest så hade nog blivit riktigt besviken om jag hade kuggat, med tanke på hur pass mycket jag pluggat inför detta :)

Uppkörningen är i början av nästa vecka!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov