Start > Körkortsforum > Teoriprov imorgon :)

Teoriprov imorgon :)

Benne 2013-01-16 22:26 ! Citera #
Imorgon har jag teoriprovet, kan knappt vänta! Känner mig väldigt säker, har pluggat i princip varje dag i snart två månader i körkortsboken och gjort testerna här, senaste dagarna landar jag nästan alltid på 100% rätt.
Något speciellt tips inför morgondagen? Bör jag skumma igenom boken innan provet eller ska jag låta bli? :)
Gäst 2013-01-17 10:39 ! Citera #
Lycka till! :) Tycker du ska undvika att läsa något imorgon. Se till att käka en bra frukost och slappna bara av. Tänk logiskt!
Benne 2013-01-17 17:02 ! Citera #
Jag klarade det!! 60/65
Provet var urlätt, fattar inte hur man kan kugga på det för att vara ärlig, man är inte beredd att ta körkortet om man inte klarar av dom frågorna. Körkortonline har varit till en stor hjälp, frågorna här var mycket svårare än kunskapsprovet och gjorde det hela mycket lättare. Bara uppkörningen kvar nu :)
Tobbe 2013-01-27 20:29 ! Citera #
Härligt att det gick så bra för dig! Sitter själv nu med nervositeten i kroppen inför morgondagens kunskapsprov.
Man känner ju sig rätt så säker, men samtidigt så vet man inte vad filurerna på Trafikverket har kokat ihop för frågor.. :)
Benne 2013-01-28 16:46 ! Citera #
Nejdå det ska nog gå bra för dig med!
Nu har du säkert redan gjort det men berätta gärna hur det gick :)
Tobbe 2013-01-28 18:40 ! Citera #
:D Jodå! Tog hem ett godkänt prov med 61 / 65 rätt. :)
Nu är det bara att vänta tills torsdag, då man har tid för uppkörningen och ta hem den med! :D
aree 2013-02-06 00:16 ! Citera #
Haha ja har teori nu på fredag , :o . jag ligger inte så bra med frågorna ja får typ helatifden 40 av 65 :( men ja läste teori o trafikregler här , så ska ja nog klara DE! hoppas JAG! känns ganska svårt faktiskt ,

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor