Start > Körkortsforum > Hur många lektioner behöver ja…

Hur många lektioner behöver jag?

fågel 2012-12-26 23:48 ! Citera #
Hej! Ska ta mitt körkort i början av mars (fyller 18 då)och har lite funderingar. Jag har övningskört en del med föräldrarna och även kört epa sedan jag var 15 så själva körningen gör jag ju i sömnen. men funderar på hur många körlektioner jag kan behöva? Morsan vill att jag ska ta ett paket med 10 lektioner men jag tyckte det lät mycket. Så vad tror ni, hur ska jag försöka lägga upp det? :D
Jossan-88 2012-12-27 17:10 ! Citera #
Jag tycker att du ska följa din mammas råd och välja 10 lektioner :)
Bättre att ta ett par lektioner för mycket, än att kugga på en uppkörning för att du har tagit för få :)
Själv är jag uppe i 9 lektioner och tycker att dom har gått väldigt fort.
Jag har nu en motorvägs lektion samt halkbanan kvar att göra i mitten av januari innan jag får börja boka tid för teori/körprov.
Gäst 2012-12-28 16:21 ! Citera #
Okej tack :)
Gäst 2013-01-18 09:40 ! Citera #
Man kan fråga sin körskollärare redan första gången hur många lektioner de tror att man kan behöva efter att de fått se lite av vad man kan och utifrån det kan man sedan boka upp lektioner.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor