Start > Körkortsforum > Teori Tips Akut

Teori Tips Akut

Jag 2012-12-24 08:23 ! Citera #
Hej Alla jag har under 2 veckor klarat risk 1-2 och uppkörningen allt gick magnefick fick en snäll snubbe
när ja gjorde uppkörningen. nu kommer frågan här. hur gör jag som mäst effektivt och få in i min lilla höns hjärna
något jag pluggat 3 dar i streck o får på körkortonlien 40 poäng de gör ont och se med stora feta bokstäver Icke godkänd för de har redan hänt mig i de verkliga proven oxå första fick ja 43 andra proven 45. detta är frusterande jag har även SRT teori boken men läsa den o prova här är så annorlunda någon som kan förklara hur ni gjorde? p,s tillägger oxå att alla mina privat körningar har gjorts utomlans så i norm pris har ja som mäst betalat är 5000kr för allt.
Riskexperten 2013-02-17 22:19 ! Citera #
Hej!

I vilket land har du övningskört? Att intensivt studerat trafikteorin är inte gynnsamt ur ett långsiktigt perspektiv. Men det finns hjälp och att blanda teori med praktik är det enklaste. Ta med dig boken ut på stan och se olika situationer i praktiken, titta hur andra bilar gör och läs samtidigt i boken om vad som är rätt och fel (du bör vara till fots såklart ;) )

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov