Start > Körkortsforum > Uppkörning = svårt

Uppkörning = svårt

Maxxy 2012-12-05 18:13 ! Citera #
Jag läser trådarna här om upp körningen och jag måste säga att det e svårt att ta körkort. Är 27 år.
Själv lyckades jag på 4 försöket, nu i september. Fick göra om teoriprovet oxå vilket inte var någon större hit, tiden gick ut.
Jag körde upp i Malmö och det är skitsvårt. Jag hade tagit 12 lektioner och tog ytterligare 4 efter 1a kuggningen. Övningskört med min brorsa i 3 månader. Jag kan helt lugnt säga att dom kuggade mig på rimliga grunder. Gjorde en del tabbar. :lol: 4e gången gick det dock skit bra eftersom jag var utvilad och det var kl 8 och jag är morgonmänniska ;) Jag vart så glad att jag nästan grät när jag blev godkänd. Inte så manligt kanske men WTF.... 8-) Min brorsa gick från att vara tålmodig ”pedagog” till att vilja ge mej en ordentlig spark i röven. Han tyckte jag skulle skärpa mej... :|
Kan väl skylla på att jag samtidigt pluggar på uni som jag har bollat detta med uppkörningen... Nu e jag i vilket fall otroligt jävla glad över att ha skaffat ”lappen”!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I dag 22:40
6
I dag 22:34
11
I dag 17:36
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo