Start > Körkortsforum > Övning ger färdighet :))

Övning ger färdighet :))

Vilja ! 2012-12-03 08:52 ! Citera #
Min körskolan ordnade extra tid på lördag för oss 9 elever .Jag hade sista körningen 16.45 .På köpet fick jag halka ,,snön ,,mörket ,,plus en nervositet som man kunde inte beskriva .Fjärde gången satt jag brevid en ” trevlig inspektör ” som frågade mig ,,,” Hur känns det ” ...ååå jag var på väg att gråta .,.men han märkte ingenting ,bara skojade vi lite ,att vi siktar mot den gröna rutan på protokolet .Då ,,,började jag ..känna mig trygg ..tog egna beslut ,,,körde lungt ,,det knastrade snön och is under bilen .Körningen tog 30 min ,,,,lite av varje.när jag parkerade på Tarfikverkets parkeringen ,och han bara sa ” Grattis” ....jag trodde inte at det var sant ,.,,Efter alla dessa sömnlösa nätter ...sorg efter min misslyckande ,,,fick jag äntligen min belöning .Nu har jag både bil ,,och körkort .Tänk vilka mögligheter .Jag önskar Er alla som är på väg att ta körkort ,att Ni okså hör ordet ” Grattis ” och inte ger upp .till slut ,grejar man det . ;)
Straffaren 2012-12-03 19:32 ! Citera #
Grattis!! fick mitt körkort förra 3/11, hehe samma dag som dig.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor