Start > Körkortsforum > KLARADE TEORI - LÄS HÄR HUR!

KLARADE TEORI - LÄS HÄR HUR!

HaggbomFredrik 2012-12-02 16:28 ! Citera #
Hej,

Efter att ha varit relativt aktiv och besvarat/fått svar på mina frågor på detta forum kan jag förmedla att jag klarade mitt teoriprov för två dagar sedan. Det här är min historia:

Började Köra+Studera för ungefär 3-4 veckor sedan.
Gjort ungefär 2000 Frågor, Hade ungefär 20 godkända prov på rad med 59-63 i rätt på varje. Fick 56 på provet ( hade kunnat få 60 ungefär ) men mycket slarvfel.
Jag läste boken ORDENTLIGT en gång, skummade även varje kapitel efter EN till gång. Läs ett kapitel om dagen ungefär fram till provet så klarar ni det. Tänk på att inte besvara frågorna på denna sida och sen var glada om ni klara det / Eller bara fortsätta om ni INTE klarar frågorna. Läs ” Varje ” förklaring på varje icke godkänd fråga. Detta för att ni SKALL förstå vad det är som är fel, eller varför ni inte klara.

Många frågor är ungefär likadana här som på provet, vissa är omformulerade men det är samma situation ungefär, därav är det viktigt att man förstår VARFÖR det är rätt eller VARFÖR det är fel

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor