8:de gången gilt YEA!
Jag vet inte om jag är kass eller bara har otur, men jag har kuggat 7 gånger. Alltid på samma sak, vända om på landsvägar. Jag tar min tid, missar flera chanser att vända, men 5 min max för att en vändningsplats, ändå så kuggar alla mig på det. Men idag, inspektören var så jäkla skön. Han lät mig tar mina 5 minuter, sa att det viktigaste var jag var trafiksäker, gillade att jag tog det slö nära skolor.
JAG VAR SÅ GLAD NÄR HAN SA: Du är godkänd, kan inte förstå att du blivit underkänd om du har kört så här duktigt förr. Låt mig säga dig, det är träff eller miss när det gäller bra inspektörer, han här flåste inte som en björn. Förra inspektören som jag har haft 3 gånger kunde bara inte sluta med att flåsa.
GER INTE UPP ALLA! Kan äntligen sova om nätterna nu! Tog mig 2 år men det var värt det.
Grattis! Fan vad bra kämpat!
Grattis.
Du ger hopp till alla tex mig som kör upp kuggar kör upp kuggar osv.
Jag har iofs kört upp en enda gång ska köra upp andra gången imorrn och jag ska klara drt annars så bara testa igen eller hur?
Att kämpa så som du gjort är helt otroligt och man blir glad när du äntligen fick kortet.
Kan bara göra sitt bästa och hoppas det räcker.
Du ger hopp till mig som kuggat två ggr så nu ska jag till en trafikskola igen och så får hon träna med mig på det jag inte kan eller blev kuggad för.
Hur gjorde du under denna resa för att inte ge upp.
Bli kuggad gång å gång kan ju göra att man tappar hoppet helt och lägger av.
Är på min 3 uppkörning när den nu blir.
Grattis, förstår hur glad man blir när man få det efterlängtat kort, jag själv kuggat 5ggr men den 6gågen fick jag godkänt, när inspectören sa att mitt körning var GodKänt förtog jag inte att han sa det, först trodde jag att han sa det Körning var inte Godkänt men när han tydligen upprepade att jag är godkänt blev jag så himla glad, jag var nära att få hjärtstopp på grund av Happiness ohh det är väl värt, ärligt jag skulle ge upp om jag skulle kugga den sista men det blev inte så, jag körde upp sedan 2009, så det tog mig nästan 4år, till alla som håller på nu och har ett tanke att ge upp, skulle säga ger inte aldrig upp ni kommer få en dag, det e bara att testa om sig.
Senaste foruminläggen
Rubrik