Mina tankar dygnet runt går ..hur ska jag släppa den tråkiga ”Tyvär”ordet vid min tredje uppkörning .Jag har en väldigt stor förmågan att vara blokerad när de inspäktörena sitter brevid .Kör första 10 minuterna utmärkt ,,och sedan vill jag bara fly därifrån .Tänker att lungnet hjälper vid uppkörningen men kroppen säger ifrån.Vill bara läga till att mina handlingar i körningen är jätte bra ,,men alltid den ”Lilla ” som fattas för att bli godkänd .Jag ger inte upp men jag är helt slut /ärligt talat . :
Du har bara haft otur med inspektörer, jag lovar. Hur inspektören är gör väldigt stor skillnad. Du kommer klara det nästa gång!
Mögligtvis ,,,men idag när jag körde med min trafikskolan ,,var det så bra .Jag fick en ny tid för uppkörningen som jag kan visa för den fina ”Inspektören” att jag kan värkligen kör bil .Det blir mörkt och förmodligen kommer att snöa när det bli dags .Hoppas på det bästa .tack för din tröst ..det värmer.
Du har bara haft otur med inspektörer, jag lovar. Hur inspektören är gör väldigt stor skillnad. Du kommer klara det nästa gång!
Sådär talar en äkta kuggare som tror att allt handlar om inspektören. Träna på det du inte klarade och boka inte en ny uppkörning innan du kan det bra!