Start > Körkortsforum > Trafikskola i uppsala

Trafikskola i uppsala

jassk 2012-11-08 15:53 ! Citera #
Hej någon som vet en bra trafikskola i uppsala nära vägverket , tänker att göra intensive kurs..
inspektörn 2012-11-08 17:14 ! Citera #
Jag hoppas verkligen att du har kört mycket innan du tar en intensivkurs. Annars är det risk för att du blir rejält besviken!
jassk 2012-11-08 18:45 ! Citera #
Hej jag har kört mycket privat och mitt probllem är att jag kan inte köra olika bilar , måste lära känna bilen innan prov.
inspektörn 2012-11-08 19:49 ! Citera #
Lyd ett gott råd!
Har du problem med vilken bil du kör är du långt ifrån körkort! Fortsätt att köra privat ett tag till och träna manövrering, manövrering, manövrering!
När du tycker att du kan det, skall du träna lika mycket till! Sen, kanske, kan du tänka på att ge dig ut i trafiken!
Låter det överdrivet?
Visst, men sanningen är den att kan du inte manövrera vilken bil som helst blir det inget körkort!
Vill du toppa formen inför ett körprov med en intensivutbildning, så visst, gör det! Men är du inte klar med manövreringen så....

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor