Start > Körkortsforum > Kuggat Uppkörning

Kuggat Uppkörning

Gäst 2012-11-07 15:35 ! Citera #
Hej allihopa! ;)

Japp, då blev det kuggning idag efter gårdagens teoriprov!
Teoriprovet gick ju galant där jag fick 62 av 65, så trodde inte att jag skulle kugga idag!

Hela uppkörningen gick awesome där jag var 100% övertygad att hon skulle säga ”Din körning är godkänt”, men nehe!
Anledningen var att jag placerade inte mig tillräckligt nära mittlinjen inför en vänstersväng i ett lugnt bostadsområde :lol:
Så kan det gå ibland, ett litet fel kan led till kuggning vilket känns riktigt trist när man ändå har klarat av 10 andra delmoment!

Lycka till ni som har uppkörning inom kort!

Ha det! :)
Jossan-88 2012-11-07 15:56 ! Citera #
Men gud vad tråkigt!!
Har en kompis som också hade gjort samma fel, men hon sa högt till sig själv att ”attans, nu låg jag helt fel i denna vänster sväng” Så inspektören visste att hon visste om att hon hade gjort fel så han lät det passera, men han sa till henne att OM hon inte hade pratat med sig själv så hade han kuggat henne för att han då inte visste om hon visste att hon hade gjort fel... Bara att ta nya tag och att du då kommer klara de galant eftersom du hade så fina poäng på själva teoriprovet.. Lycka till!!
inspektörn 2012-11-07 20:39 ! Citera #
Harman!
Var satt kryssen i protokollet?
Gäst 2012-11-07 21:27 ! Citera #
Jossan-88
Det var ju kul för henne!
Skönt att höra att ändå vissa släpper det!

Inspektören
DFG satt hon kryssen i!
Gäst 2012-11-07 21:28 ! Citera #
Inspektören

Kan lägga till att det var i en Gatukorsning hon satte DFG kryssen
inspektörn 2012-11-08 07:15 ! Citera #
Hmm, D, då har du inte tillämpat gällande regler, F inte tillräckliga säkerhetsmarginaler och G antagligen inget samspel med andra trafikanter...
Tja, följer man inte reglerna så...
Det kan inte ha varit ett litet fel, men shit happens!
Lycka till med nästa försök!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I dag 22:40
6
I dag 22:34
11
I dag 17:36
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov