Start > Körkortsforum > Snart teoriprov hjälp!!

Snart teoriprov hjälp!!

hilin 2012-11-04 22:51 ! Citera #
är det någon som har gjort teoriprovet som skulle kunna tipsa mig om vilka frågor det kan komma??
Gäst 2012-11-04 23:11 ! Citera #
hilin
är det någon som har gjort teoriprovet som skulle kunna tipsa mig om vilka frågor det kan komma??


Frågor som berör körkortsteorin, inom de kategorier som förklaras på körkortsportalen.

Försöker du studera genom att lära dig frågor och svar utantill så är det ingen idé - dels är det en väldigt stor frågebank och dels så vet du att ytinlärning inte är ett bra sätt att studera.
Helin 2012-11-05 09:13 ! Citera #
Nej har ej lärt mig allt utantill jag har läst boken två gånger och pluggat i trafikskolan och gjort olika dataövningsr på nätet
Jossan-88 2012-11-05 15:39 ! Citera #
Om du har tillgång till din trafikskolas datorer så använd dom så ofta du bara kan. Jag tycker att deras frågor är bättre än vad dom som finns här inne är. Visserligen så är många frågor likvärdiga med dom som finns här, men formuleringen på frågorna är helt annorlunda. Och jag kan ju bara beskriva hur jag pluggar, jag använder mig både av boken, körkortonline samt trafiskolans datorer för att få så bred och mycket kunskap på en gång. Sen dom frågor jag har fel på eller om jag känner mig osäker inom ett område så antecknar jag det rätta svaret och pluggar sedan in det. Ta ett kapitel i taget, och gör sedan ett prov på det, känner du att du kan det och att det sitter bra så kan du gå vidare till nästa kapitel. Mitt bästa tips är att INTE ha för bråttom!! Ang frågorna som kan komma på teoriprovet finns det nog ingen som kan svara då dom blandar hej vilt så att inget prov blir det andra likt. Men har du kunskapen inom alla områden så spelar det ingen roll vilka frågor som kommer :D
hilin 2012-11-05 19:45 ! Citera #
Tack så mycket! det är de jag har gjort har pluggat mycket hos trafiskskolan och i boken och olika hemsidor får hoppsa på att de räcker har provet imorgon!
Liubov 2012-11-21 21:52 ! Citera #
Var du klart på provet auauauauauauau!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liubov 2012-11-21 21:53 ! Citera #
När är din prov???
Liubov 2012-11-21 21:55 ! Citera #
När ska du på prov???

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo