Start > Körkortsforum > Uppkörning i solletuna!

Uppkörning i solletuna!

Hilin 2012-11-04 22:46 ! Citera #
Har uppkörningen snart i sollentuna och undrar om det är någon som haft den där? hur är det och vad ska jag tänka på och var fick man köra? och vad fick du göra? behöver tips inför min uppkörning är så himla nervös!! :(
Jossan-88 2012-11-05 15:42 ! Citera #
Har du inte övningskört där med en trafikskola tidigare?
Hilin 2012-11-05 19:48 ! Citera #
Joo, jag har min tarfikskola där och ska köra lite runt där men tänkte om någon hade ngra viktiga tips jag borde tänka på !
Hilin 2012-11-05 19:49 ! Citera #
Joo, jag har min trafikskola där och ska köra lite runt där men tänkte om någon hade ngra viktiga tips jag borde tänka på !
Jossan-88 2012-11-05 21:37 ! Citera #
Då tror jag inte att det blir några som helst problem för dig att köra där :) Om du har tid innan uppkörningen så kolla med din trafikskola om du kan boka en tid så att du får en känsla hur det är att köra omkring där just den dagen du ska köra upp.. Jag frågade om du hade kört där förut bara för att jag tänkte om du var som många andra som skriver här.. Och med det menar jag att det finns väldigt många här inne som reser till an annan ort och ska köra upp där. Enligt mig själv, mina vänner samt min trafik lärare så är de det dummaste man kan göra. Man har då en betydligt större chans att klara en uppkörning om man kör upp på ett ställe som man är van vid.. Hoppas det går bra på teorin imorgon!!! Skriv gärna imorgon och berätta hur det gick :)
Hilin 2012-11-10 15:49 ! Citera #
Klarade teorin med 59 poäng men kuggade på uppkörningen idag :( gjorde nästan allt fel blev så stressad..
Hilin 2012-11-10 15:57 ! Citera #
Jag kuggade idag också på nästan samma saker ! vad menar de med a b c d e f g är de värre och få ett e f och g än bara ett B ?
jag fick G i körning i körfält, körfältsbyte. gatukorsning B cirkulationsplats G självständig körning mot mål E F G motoväg, F G och infasty körning på landsväg G sväng på landsväg B F och G
kan ngn hjälpa mig :( har bokat uppkörningen nästa vecka ska ja omboka eller vad ska jag göra? :( snälla hjälp!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo