Körde en uppvärmning med trafikskolans bil på 40 min innan uppkörning. Sedan så fick jag parkera övningsbilen brevid en annan bil. Så kom gubben från Trafikverket. Han sa gör en säkerhetskontroll med parkeringsbromsen. Körde med den åtdragen. Sedan backade jag ut från parkeringen och körde runt centrala Kiruna. Så satt jag hela tiden och sa högt vad jag tänkte.. typ inga gående okej då kan vi köra...huvudled okej... och sedan såg jag ett övergångsställe med blinkande ljus..så sa jag här ska man vara extra uppmärksam.. så sa han vad bra att du säger hur du tänker högt då e det lättare för honom att veta om jag tänker på rätt sätt i trafiken...
och sedan så skulle jag köra i trafikljus och fick byta körfält...och sedan så passerade jag en plogbil som stod mitt i körbanan..kollade över döda vinkeln och visa blinkers och sedan passerade jag... var fokuserad och hade säkerhetsmarginaler till bilen framför vid te x trafikljusen. Och efter 30 min sa han att jag får köra tillbaka till parkeringen.. jag svängde för stort första gången så jag fick flytta bilen närmare den andra för det blev för stor lucka.. var tvungen räta till bilen 2 ggr innan jag fick den korrekt på parkeringsplatsen.. han sa dock inget om det utan sa gratulerar åt mej och så duktig tjej och jag kör lungt och försiktigt så skrev han under pappret och så fick jag godkänt...