Hallå!
jag undrar om ni tycker att denna sida har hjälpt er igenom teoriprovet? och om frågorna här är liknande som på provet.
tack för eran hjälp=)
Nu har jag inte gjort teoriprovet än, men denna sidan har hjälpt mig ENORM...
1) Tack vare att varje frågan har facit direkt på skärmen och väldigt utförliga resonemang så vågade jag övningsköra tex. Teorikunskaper var i stort sett noll, men nu ligger jag på minst 60 procent tack vare denna sidan.
2) Har känt mig översvämmad av nya kunskaper och visste inte om jag tänkte rätt - sidan antingen bekräftade att jag hade rätt eller så lärde jag mig massor på mina specifika bara för mig fel.
3) Det är väldigt skönt att andra kommer till forumdelen och delar sina kunskaper, tips, besvikelser och glädjeämnen i ämnet KÖRKORT.
Gjorde teoriprovet idag och han 61 av 65. läste ut boken 2 gånger och gjorde mycket tester här. jag måste säga att denna sida var kanon!!
Godkänt: 63 av 65 idag!
Gjorde bara tester här och läste Körkortsboken.
Mycket bra sida, mycket bra tester, förklaringar + personlig support, jätte bra jobbat!!
Jag gjorde teoriprovet för drygt ett år sen och fick 64 av 65 på första försöket. Läste boken flera gånger, gjorde tester på trafikskolan (de såg jag dock inte så mycket som en del av mitt pluggande utan mer som något som behövde göras för att trafikskolan skulle kunna boka teoriprovet åt mig) och använde denna sidan väldigt mycket. Kan varmt rekommendera korkortonline.se