Start > Körkortsforum > Teori & Uppkörning snart

Teori & Uppkörning snart

Nora 2012-10-25 01:33 ! Citera #
Hej!

Jag har bokat min teori & uppkörning, det är ungefär om 3 veckor. Har ett höstlov emellan där jag tänkte repetera och dylikt. Har ni några tips så att jag klarar det, vill verkligen inte kugga :(
romson82 2012-10-25 20:46 ! Citera #
Plugga här! komer du klara provet efter det första försöket :D
Hammerfall 2012-10-26 12:58 ! Citera #
Jag skulle dock inte rekommendera dig att bara plugga här, utan variera med att göra testerna här inne men att då och då läsa i körkortsboken för dom sista bitarna verkligen ska fastna. Det står mycket bra saker i boken som inte ens nämns på denna sida. Så ha gärna boken nära till hands så ska du se att det kommer gå bra. Men det bästa tipset jag kan ge dig är att komma till provet utvilad och koncentrerad. När det gäller uppkörningen så är det bra om du kan köra så mycket som möjligt privat bara för att hålla igång körningen.. Lycka till!! Berätta gärna hur det gick :)
Gäst 2012-11-21 23:28 ! Citera #
Nora
Hej!

Jag har bokat min teori & uppkörning, det är ungefär om 3 veckor. Har ett höstlov emellan där jag tänkte repetera och dylikt. Har ni några tips så att jag klarar det, vill verkligen inte kugga :(

hur var det då ? är du med körkortet?

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 22:34
11
I dag 17:36
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor