Start > Körkortsforum > Teoriprovet idag klarade med s…

Teoriprovet idag klarade med stor marginal

Erik24 2012-10-24 23:36 ! Citera #
Vill bara säga att jag rekomenderar frågorna som är skrivna här, gjorde provet idag och fick 62 av 65 =) Har uppkörning om 1 vecka
Nora 2012-10-25 01:30 ! Citera #
Pluggade du bara på frågorna härifrån?
romson82 2012-10-25 20:39 ! Citera #
Tja jag e inte svensk och har stor problem med språket men Jag klarade testet efter det tredje försöket
svarade rätt 57.det första försöket 42 plugade med hjälp av körkortteoriprogramet som nu jag tror det var dålig Plugade här i 2 veckor utan böcker och jag äntligen har förare bevis,rekommenderar denna sida hjälpte mig mycket
Jag är polsk och jag vet att i Sverige det är enkelt att klarara körkort
Lycka Till
quixotic 2012-11-09 17:24 ! Citera #
Erik24
Vill bara säga att jag rekomenderar frågorna som är skrivna här, gjorde provet idag och fick 62 av 65 =) Har uppkörning om 1 vecka


Jag gjorde mitt idag, 63/65. tanten sa ”bra resultat” och fick BRA skrivet över hela lappen jag fick.. :lol:

kan lugnt rekommendera den här sidan, läste boken 2 gånger, varvade mellan den och med proven här tills jag låg i snitt 93-95% rätt.
sen upplevde jag frågorna på det riktiga provet att vara enklare ställde vilket kanske berodde på att jag vant mig vid frågeställningarna på denna sida, som tidvis är lite kluriga.

bara uppkörningen kvar..
Same 2012-11-15 00:04 ! Citera #
Jag använde:
- Mina kunskaper sedan tidigare då jag tagit förarbevis för moped klass 2.
- STRs bok ”Körkortsboken”. Hade även deras bok ”Du & jag i trafiken” men ansåg den vara onödig då jag hade körkortsboken.
- STR frågor ”online”. Fick med det på körskolan (även körkortsboken) och det var perfekt.

Det var vad jag använde, klarade provet med 61 rätt av 65. Körkortsboken är perfekt och du hittar allt du undrar över i den. Om du har körkortsboken, vägmärkeshäftet du får med och STR frågorna tror jag du kan klara dig om du bara pluggar!
FredrikHaggbom 2012-11-20 09:18 ! Citera #
quixotic


Jag gjorde mitt idag, 63/65. tanten sa ”bra resultat” och fick BRA skrivet över hela lappen jag fick.. :lol:

kan lugnt rekommendera den här sidan, läste boken 2 gånger, varvade mellan den och med proven här tills jag låg i snitt 93-95% rätt.
sen upplevde jag frågorna på det riktiga provet att vara enklare ställde vilket kanske berodde på att jag vant mig vid frågeställningarna på denna sida, som tidvis är lite kluriga.

bara uppkörningen kvar..


Tjena, intressant att läsa om ditt resultat, bra jobbat!
Här är min historia: Jag är 19 år, gick ut förra året. Jag läste Matte C, Engelska C, Svenska C etc etc alltså relativt hög gymnasienivå. Jag pluggade 2-3 dagar innan provet och fick aldrig under VG Dvs jag har extremt lätt för att lära när jag väl orkar sätta mig ner.

Till körkortprovet har jag studerat så här: Läst boken en gång, gjort 950 frågor på körkortonline.se Ligger i snitt på 49-53 alltså runt 76-83% rätt. Det är frustrerande eftersom jag gjort ungefär 1-2 prov om dagen i 3 veckor. Aldrig studerat så här mycket, men jag vet ändå folk som fått ett sämre snitt på hemsidan och aldrig fått godkänt och ändå klara på första försöket. Min tanke är att jag ska göra i alla fall 500 frågor till, läsa boken en gång till innan jag ska göra teori. Hur låter detta? är det rimlig statistik? har du möjlighet att bifoga din statistik som finns på körkortsfrågor/teori - Statistik ? Hur många frågor gjorde du? ( Ett köp på 190 kr är 1024 frågor )
Flirre78 2012-11-20 12:57 ! Citera #
Jag har pluggat så här: Köpt frågorna här inne 2 gånger, och även varvat med att läsa boken 2 gånger. Under min första köps period här inne så låg jag mellan 70-80% rätt varje gång, men nu under min andra köps period så ligger jag runt 90-98% rätt i stort sätt varje gång. Och nu har jag även börjat använda mig av skolan tester varje gång jag ska övningsköra med min trafikskola.
HB 2017-01-10 09:41 ! Citera #
Jag rekommenderar denna sida starkt. Jag läste aldrig körkortsboken men lästa igenom alla kapitel på elevcentralen en gång. Sedan pluggade jag på frågorna här på sidan tills jag fick runt 60 rätt varje gång, använde mig oxå av elevcentralens slutprov dock så var körkortonline mycket bättre. Gjorde teorin igår och fick 61/65 och klarade uppkörningen idag.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo