Jag gjorde mitt idag, 63/65. tanten sa ”bra resultat” och fick
BRA skrivet över hela lappen jag fick..
kan lugnt rekommendera den här sidan, läste boken 2 gånger, varvade mellan den och med proven här tills jag låg i snitt 93-95% rätt.
sen upplevde jag frågorna på det riktiga provet att vara enklare ställde vilket kanske berodde på att jag vant mig vid frågeställningarna på denna sida, som tidvis är lite kluriga.
bara uppkörningen kvar..
Tjena, intressant att läsa om ditt resultat, bra jobbat!
Här är min historia: Jag är 19 år, gick ut förra året. Jag läste Matte C, Engelska C, Svenska C etc etc alltså relativt hög gymnasienivå. Jag pluggade 2-3 dagar innan provet och fick aldrig under VG Dvs jag har extremt lätt för att lära när jag väl orkar sätta mig ner.
Till körkortprovet har jag studerat så här: Läst boken en gång, gjort 950 frågor på körkortonline.se Ligger i snitt på 49-53 alltså runt 76-83% rätt. Det är frustrerande eftersom jag gjort ungefär 1-2 prov om dagen i 3 veckor. Aldrig studerat så här mycket, men jag vet ändå folk som fått ett sämre snitt på hemsidan och aldrig fått godkänt och ändå klara på första försöket. Min tanke är att jag ska göra i alla fall 500 frågor till, läsa boken en gång till innan jag ska göra teori. Hur låter detta? är det rimlig statistik? har du möjlighet att bifoga din statistik som finns på körkortsfrågor/teori - Statistik ? Hur många frågor gjorde du? ( Ett köp på 190 kr är 1024 frågor )