Start > Körkortsforum > Kuggad på uppkörning

Kuggad på uppkörning

Elin-94 2012-10-29 14:51 ! Citera #
Grattis!!!!! Så kul, är så glad för din skull!!!

Har själv uppkörningen om 20 min så sitter lite på nålar nu, men jag fixar det!!!
Elin-94 2012-10-29 16:26 ! Citera #
Kugg igen. Känner mig världssämst.
Gäst 2012-10-29 17:19 ! Citera #
Aj då....Tom jag var nervös för era uppkörningar...

Inte konstigt alls - det är ju en väldigt speciell test.

Elin, ta det som en...man som klarar sig inom kort! =))))

Supergrattis till Tracca. Berätta mera än gärna alla tekniska detaljer runt uppkörningen och inte minst hur det kändes att åka UTAN SAMBO! =)
Gäst 2012-10-29 20:44 ! Citera #
Tack alla!

Synd att det inte gick vägen för dig Elin! Det var ju ingen stor grej du kuggade på förra gången så det var riktigt surt! Vad var fel?

Vad jag fick göra... Fick samma inspektör som förra veckan som sagt (visst skrev jag det?) Pratade om hundar ungefär hela tiden (jag har ingen själv)

Fick köra åt motsatt håll mot förra gången, vänstersväng in mot stan. Förbi massor av parkerade bilar (La mig nästan på fel sida vägen, inga möten), över en bro, vänster in på en bussgata med en massa farthinder (30-väg), till en affär där jag fick parkera, sen följa skyltar (väg med massor av högerreglar), vänster i en rondell, vidare ut på motortrafikled, avfart+ påfart. Samma påfart som jag kuggade på förra veckan. Han tyckte den gick super idag och märkte att jag hade övat sen sist (visst...EN gång:-)) Körde runt i ett villakvarter och sen tillbaka. Kändes nog värst då eftersom jag fick stå vid ett rödljus som aldrig ville slå om och han började kryssa i protokollet...

Ingen backning eller vändning alls. (men det såg han ju att jag kunde förra veckan) Däremot en massa vänstersvängar i rondeller (f’låt, cirkulationsplats)

Åkte ensam och handlade och till kurs på jobbet. Alla säger att det är lite läskigt första gången man kör ensam, men jag tyckte det var underbart! Ingen som kommenterade någonting...

Förlåt om allt blev konstigt skrivet. Jobbigt att ändra på mobilen.
:-D
HannaPanna 2012-10-30 11:23 ! Citera #
Gratts Tracca!

Hoppas det går bättre för dig Elin. Ge inte upp.. Du kommer klara det tillslut. Se till att nästa uppkörning inte blir påverkad av dina förra misstag. Släppt det så går nog nästa bra :)
Pia 2013-09-22 10:24 ! Citera #
Gäst
Körde på körskola när mina lektioner jag köpt höll på att gå ut. Då säger körläraren ”Jag tycker du ska köpa fem lektioner till”.
Aldrig livet! Kände att jag var redo för uppkörning, så jag bokade in privat. Gick galant!
Kommer till o med få tillbaka pengar från körskolan för lektioner och annat som jag ej använt.

Så känner du att du är 100% redo att köra upp så tycker jag absolut du ska boka in uppkörning privat!

Samman här men!!!! :?
Jag fick inte pengar tillbaka från körskolan 760kr för lektioner som jag ej använt. Det är lidingö körskolan! :o

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo