Jag blev däremot inte alls förvånad när jag kuggade. Jag var så äckligt nervös och det släppte inte på hela tiden jag körde trots att ”alla” säger att det går över efter några minuter. Blev faktisk förvånad själv över hur bra jag körde ändå!
Jag har aldrig gillat att göra saker och samtidigt bli bedömd. Hatade att redovisa när jag gick skola och kan t o m tycka det är jobbigt att lära upp nån ny på jobbet. Att skriva ett prov eller nåt annat där man blir bedömd i efterhand har jag inga problem med.
Körde t o m klantigt när min dotter som inte hade varit med när jag kört tidigare satt med i bilen och jag ville visa henne att jag kunde köra bil. Helgalet!
Vet inte hur jag ska tackla det till nästa gång. Får försöka intala mig att jag är ensam i bilen eller att inspektörer är en robot kanske:-D Hoppas han/hon inte pratar lika mycket heller. Ville koncentrera mig på körningen och inte på att småprata.
Men om du vill att inspektören pratar för mycket så kan du väll be honom/henne att inte prata så mycket eftersom du vill koncentrera dig på körning. Det borde dom väll inte bli sura för, för du visar ju bara att du medveten om att du blir störd om någon sitter och babblar hela tiden
Sen när det kommer till din nervositet så kan jag bara tipsa dig om att övningsköra privat med så många olika människor som möjligt, då kommer du bli van att ha någon ”främmande” brevid dig hela tiden, och det kan göra det lättare för dig när du kör upp. Jag själv använder mig av både trafikskole läraren samt sambons pappa. Och idag var sambon med i baksätet när vi var ute och övningskörde... Lycka till!!
Jag hade faktiskt en supertrevlig kontrollant och han pratade inte så mycket att jag ville be honom vara tyst. Andra skulle nog tyckt att han var rätt tyst, men jag hade svårt att ens kunna svara på vad jag jobbade med när han frågade. Han måste ha trott jag var lätt handikappad:-D
T o m när det var över och han förklarade varför jag inte blev godkänd hade jag svårt att få in vad han menade.Jag hade precis alla nerver utanpå kroppen den dagen! Fånlog åt min sambo efteråt också så han trodde jag hade klarat det. Hoppas på sätt och vis att jag får samma inspektör på måndag. Han sa att han tyckte jag nästan fixade det och hoppades att han skulle bli den som gav mig körkort till slut. Samtidigt kanske han tycker det är lite nära inpå förra uppkörningen när det bara gått en vecka om det blir han igen.