Start > Körkortsforum > När man är klar med teoriprove…

När man är klar med teoriprovet hur lång tid får det max gå

Gäst 2017-01-01 21:59 ! Citera #
Ville 2017-01-01
Hej!!
Två månader ska man ha efter den första provet hörde jag,vilken nu ska göras först är en gåta och hur många gånger är en annan. Det bästa är att ringa Transportstyrelsen och fråga... på samma gång kan man klaga på att den här med två månader emellan prov är vane mig ett jävla sätt att tjänna oförtjänta pengar och att dom borde skämmas (många hinner inte eller har just då inga pengar). Tillräklig med tusen lappar kastar man med *risk1* 800 Kr.,*risk 2* 2500 till 2800 Kr., *teori* x antal hundra lappar och det samma med *uppkörningen*, på köpet kuggar man och man betalar igen i värsta fall dom två sista delen med samma begränsad tid. *Smart fone* 5.000 Kr. ska man ha också för att betala, kontanter vill dom inte ha.Det här är en KLASS fråga för &%#”+!!! den här med körkortet ”INFÖRA GRATIS KÖRKORT UTBILDNING FÖR ARBETSSÖKANDE UNGDOMAR UPP TILL 30 ÅR” (Låt kringresande statssekreterare och bankdirektörer betala för det). :x
O herre... nej.
Gäst 2017-01-02 13:00 ! Citera #
Ville 2017-01-01
Hej!!
Två månader ska man ha efter den första provet hörde jag,vilken nu ska göras först är en gåta och hur många gånger är en annan. Det bästa är att ringa Transportstyrelsen och fråga... på samma gång kan man klaga på att den här med två månader emellan prov är vane mig ett jävla sätt att tjänna oförtjänta pengar och att dom borde skämmas (många hinner inte eller har just då inga pengar). Tillräklig med tusen lappar kastar man med *risk1* 800 Kr.,*risk 2* 2500 till 2800 Kr., *teori* x antal hundra lappar och det samma med *uppkörningen*, på köpet kuggar man och man betalar igen i värsta fall dom två sista delen med samma begränsad tid. *Smart fone* 5.000 Kr. ska man ha också för att betala, kontanter vill dom inte ha.Det här är en KLASS fråga för &%#”+!!! den här med körkortet ”INFÖRA GRATIS KÖRKORT UTBILDNING FÖR ARBETSSÖKANDE UNGDOMAR UPP TILL 30 ÅR” (Låt kringresande statssekreterare och bankdirektörer betala för det). :x
Det där med 2 månader gäller bara för att teorin är en färskvara, och lätt glöms bort.
Så det är därför som det finns, vilket jag tycker är jättebra.

För egentligen så behöver man bara skriva teorin en gång och köra upp en gång om man har pluggat på rätt sätt och samtidigt kör så mycket man bara kan så man känner sig säker inför en uppkörning..
Klart som fasiken att det blir dyrare om man måste skriva flera gånger eller göra flera uppkörningar!
Men det ska inte behövas, som dom som måste göra det får faktiskt skylla sig själv då dom inte var helt redo när deras testar genomfördes..

Och varför ska det vara gratis för dom arbetslösa men inte för alla andra?
Vill man ha nått så får man betala för det, det gäller överallt, så därför ska det gälla körkortet också!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor