Hej! Det är då olika frågor. Första gången jag skrev teori så fick jag 48 och då förstod jag knappt hälften av frågorna. Andra gången jag gjorde teorin fick jag 55 rätt, och jag hade inte pluggat emellan, utan försökte bara lugna ner mig så gott det gick. Men andra gången då fick jag också betydligt ”lättare” frågor, så jag kan nog säga att det är svårt och säga på rak hand vilka frågor man kan vänta sig osv. Var bra förberedd, var lugn, och noga med att läsa och förstå frågorna/svarsalternativen så går det bra ska du få se. Lycka till! :-)
Tack så jätte mycket, men tyvärr så kuggade jag precis på målsnöret, jag fick 51 rätt!! Jag fick väldigt många frågor gällande hur långt man hinner i olika hastigheter samt frågor om hur mycket sprit det finns i olika mängder öl. Och sånt har jag alltid haft svårt att lära mig så att det verkligen fastnar. Inga frågor om miljön eller om olika trafikregler kom, vilket gjorde mig väldigt förvånad då det ska vara uppdelat i olika kategorier, men det var det verkligen inte.. Men jag klarade upp körningen i alla fall
Så imorgon ska jag boka en ny tid för ett omprov för teoridelen