Start > Körkortsforum > Hur svårt är kunskapsprovet sa…

Hur svårt är kunskapsprovet samt uppkörningen

Jessica gäst 2012-10-08 13:26 ! Citera #
Hej, vet någon hur svårt kunskapsprovet egentligen är? Jag har pluggat lagomt mycket och gjort teoritester här (65 gratistestet). Hur går uppkörningen till, är det helhetsbedömning?
Gäst 2012-10-08 21:09 ! Citera #
Hej!

Jag tyckte att kunskapsprovet var lättare än vad jag trott att det skulle vara.
Kan du frågorna här på den här sidan så har du en bra möjlighet att klara provet.
Jessica gäst 2012-10-08 21:52 ! Citera #
Det låter bra! Jag hoppas att jag håller någorlunda bra standard med teorin trots att jag enbart övat på gratisfrågorna här, utöver teoriboken då...
Guest 2012-10-12 19:31 ! Citera #
Mitt råd är att du ska lära dig VARFÖR saker och ting är på ett speciellt sätt. Då spelar det ingen roll hur frågorna är formulerade eftersom då du faktiskt förstår hur det är.
Klarade det 2012-10-13 14:20 ! Citera #
Om du har 61 i snitt på frågorna här så klarar du garanterat det riktiga teoriprovet. Jag hade i snitt 50 här på korkortonloine men klarade det riktiga provet med marginal.
Gäst 2012-10-14 19:40 ! Citera #
Uppkörningen kommer dom bedömma som en helhetsbedömning. Det är vissa saker du ska klara av, men det absolut viktigaste dom kollar på är att du är trafiksäker och har full koll. Sen om du gör småfel gör inte så mycket.
Jag failade på fleera saker och trodde jag var SÅ körd, ville bara lipa när jag parkerat på trafikverket igen och väntade på min ”dom”..
Han började berätta det positiva jag gjort och så kom det där ordet ”Men....” jag körde inte ecodriving, kunde planerat bättre, så det som gjorde att jag klarade det var att jag kollade i speglarna hela tiden, det tycker dom är positivt!
Lycka till :P

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest