Start > Körkortsforum > Uppkörning och teoriprov om 4 …

Uppkörning och teoriprov om 4 dagar

Jasmine 2012-10-06 18:29 ! Citera #
Hejsan! Snart är det min tur att få mig ett körkort, dock är jag väldigt nervös. Mest för teorin faktiskt! Kan ni inte dela med er om några tips? Har läst boken lagomt mycket, gjort teoritester online och via appar på mobilen. Men som sagt, vad har ni för tips för att lyckas och minska på nervositeten? :)
Gäst 2012-10-06 20:25 ! Citera #
Jag var också nervös inför teorin.
Läste körkortsboken 2ggr och pluggade in frågorna här på sidan. Men var noga med att du förstår frågorna så du inte bara pluggar in svaren.

Jag klarade provet med 59poäng.

Kuggade sedan på uppkörningen. Gick galant, sen slappnade jag av o började snacka gojja med inspektören.
Missade en skylt.
Så mitt råd är väl att vara 100% fokuserad under hela uppkörningen!
Jasmine 2012-10-06 23:17 ! Citera #
Tack för tipset! Det är alltid spännande att höra vad andra har varit med om, speciellt när man är så nervös och ”orolig” inför detta.
FiaMia 2012-10-08 09:31 ! Citera #
Hej!
Jag har själv teori och uppkörning innan veckan är slut. Nu börjar nervositeten trappas upp. Men jag är taggad!!
Jasmine 2012-10-08 12:50 ! Citera #
Lycka till! Jag har det i överimorgon, är galet nervös, men taggad att klara det! Är mest orolig över kunskapsprovet...
FiaMia 2012-10-08 15:00 ! Citera #
Jasmine
Lycka till! Jag har det i överimorgon, är galet nervös, men taggad att klara det! Är mest orolig över kunskapsprovet...


Lycka till själv! Jag har teori på ons och uppkörning på fredag men jag är mest orolig inför körprovet =)
Jasmine 2012-10-08 17:20 ! Citera #
FiaMia


Lycka till själv! Jag har teori på ons och uppkörning på fredag men jag är mest orolig inför körprovet =)
Jasmine 2012-10-08 17:22 ! Citera #
Något konstigt uppstod när jag svara! Då har vi i alla fall teorin på samma dag. :) Du får återkomma med resultat! Detta fixar du galant! :)
FiaMia 2012-10-10 15:19 ! Citera #
Jag klarade teorin idag, uppkörning på fredag...
Hur gick det för dig? hoppas du klarade båda dina prov idag!!!
Jasmine 2012-10-10 15:50 ! Citera #
Åh vad kul att höra! Stort grattis! :) Tyvärr blev jag underkänd på teorin, men godkänd på uppkörningen... Så jag ska göra om teorin på Måndag. Hoppas att andra gången är giltig!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo