Start > Körkortsforum > 5te uppkörning

5te uppkörning

5te 2012-09-30 16:36 ! Citera #
Hej! imrn har jag min femte uppkörning. har tidigare kuggats för småfel.. vad ska jag göra för att bli godkänd denna gång?? :|
Gäst 2012-09-30 18:59 ! Citera #
Håller tummarna för dig!! =)
Det går säkert bra denna gång!

Ta det bara lugnt är väl de bästa tipset! :) Försök att inte tänka på dina småfel som du gör, då blir man bara onödigt nervös och gör då fler o fler småfel.

LYCKA TILL!!!
Gäst 2012-09-30 21:39 ! Citera #
Tänk framåt, vad som än händer. Sitt inte och fundera över de fel du gör, tänk att det bara kan bli bättre.
Jag failade på flera saker under uppkörningen såsom att: fick motorstopp 3 gåner innan jag kom iväg i rusningstrafik mitt i stan + att det var uppförsbacke, hehe snacka om att jag trodde jag var körd.
Jag sa lite glatt: jaha, motorstopp igen.. och uppkörnings snubben ba skrattade åt mig.
Börja inte tveka och säg inte typ: ÅHNEJJJ nu gjorde jag fel igen, ÅÅH förlåt....
var framåt och social med uppkörnings gubben så går allt mycket lättare, det hjälpte mig väldigt mycket.
Fast måste säga att jag hade väldig tur med den jag fick köra upp med, mer social och gladare snubbe får man leta efter :D
Lycka till, du fixar det!!
kökort 2012-10-09 09:50 ! Citera #
Tack för era svar, förlåt för det sena svaret, MEN JAG FIXADE DET!! :D
MajaB 2012-10-10 06:57 ! Citera #
Grattis - härlig känsla? :D

Jag fick mit i måndags - så HIMLA härligt...
kj86 2012-10-10 20:18 ! Citera #
Grattis MajaB och Körkort!!!! =) Måste kännas underbart att ha det avklarat! ta´t lugnt på vägarna nu! ;)
Själv hoppas jag att jag klarar av det på Tisdag, har mina andra uppkörning då!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo