Hi köra ger aldrig upp jag hade samma upplevelse mintrafikskolan vill att jag ska träna mer tog 10 efter 10 de hjälper inte mig på den sätt som jag ska behövas men ska köraupp tills att ska få den.
Jag känner igen mig, jag håller med dig och ska inte ger upp tills jag kommer få den gälva efterlängtat kortet, jag kommer köra upp tills jag dör, Let ride guys, jag själv kuggade idag i en jävla små liten stad som kallas Flen, det var så jävla enkelt att köra upp dit jag har klarat allting och körde den bästa jag kunde och allting gick smidig den här gången men när vi har kommit tillbx så väntade jag bara att höra GRATTIS jag godkänna dig idag men så blev inte resultatet den enda ord jag hörde va TYVÄRR sen bla bla Hatar den där ordet jag verkligen hatar det, jag ba fyfan va snackar du om det gick jo galen och jag har aldrig kört upp bättre än idag och han ba jo du körde jättebra men tyvär jag kan inte godkänna dig för att jag lurade dig innan du har kommit in på bilen så har jag slagit på helljuset för att testa dej men du har inte märkte ut och du körde hela tiden helljuset på, jag ville gråta men jag ba dra åt helvete och lämnade bilen för jag ville inte höra nåt skit bla bla bla förklaring från han, guys be aware jävla vägverkets snubblar har kommit på en ny teknik, NU har jag en stor Protocollspaper som bara har en kryss Säkerhetskontrol och jag gjorde ingen säkerhetskontrol för att jag visade upp gamla protokolen som va godkänd, han bara bad mig att vill skulle köra iväg direkt efter han berättade mig va vi skulle göra idag, så jävla tjurjävel.