Start > Körkortsforum > Mår inget bra just nu..

Mår inget bra just nu..

Gäst 2012-10-13 18:59 ! Citera #
caana
Asså,jag skulle kunna ge en miljoooon för att få veta kemin som händer i hjärnan när det är dags för uppkörning?! De måste vara nån jefvla gift formel som blandas till.Körde upp idag...visserligen riktigt jäkla skit nervös.Inspektörn ,en kvinna i 50 års åldern(ville inte ha en kvinnig,för det första),var iof trevlig och matade med sitt pedagogiska,det här ärinte farligt,har du fött barn så är inte det här nåt osv,osv.Faktum är att ju längre tiden gick,ju jefvla nervösare vart jag.
Jag kunde plötsligt inte ens växla,backa och parkera gick åt helvete,allt gick så fel man bara kan drömma om och jag kunde verkligen inte köra bil idag.Jag har tränat med min trafiklärare,Huuuuundratals gånger och då sitter det som smäck minsann....men inte nu....GAAAAHHHH,vad jag längtar till den här tortyrutbildningen är över! Klarade iaf teorin idag,det kändes ju fantastiskt.... :? .

Hur blir det för er när ni blir nevösa? Har ni nåt slags mantra som man kan avända sig av...typ,”tänk rätt,kör lätt” eller nåt? Hur många gånger körde ni, hur gamla var ni....skriv gärna och berätta.....kanske kan man få med sig nåt bra tips till nästa ”avrättning”.

haha, känner igen mig.
Jag vart som en robot typ när jag satte mig i bilen. Kommer knappt ihåg vad vi snackade om när vi satt där i bilen.
Hon måste trott att man var efterbliven eller nåt. haha. :)
Gäst 2012-10-13 20:15 ! Citera #
Ja jag kände mig som en total retard....hon trodde nog att alla hästar verkligen inte var hemma...men va fan,hon GJORDE mig verkligen superstressad....du var nog inte hennes tanke...men vissa människor har den inverkan på andra...

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo