Start > Körkortsforum > Mår inget bra just nu..

Mår inget bra just nu..

Gäst 2012-09-26 07:31 ! Citera #
Kuggar på mina uppkörningar hela tiden. Du kör bra men glömmer att titta i korsningen. vet i fan vad jag skall göra för att bli godkänd.. ger snart upp.. nån mer som har kuggat på många uppkörningar.. jag skäms inför mina vänner. vill inte säga nått..
Gäst 2012-09-26 10:00 ! Citera #
Förstår så väl hur du känner dig just nu..Men ...du kör ju bra bil, det är bara öva, öva, öva som gäller ....Avsökning är ju en stor moment som man ska lära sig på kort tid...Du kommer ta körkort ändå, ingen idé må dåligt då.
Jag själv har inte ens kommit till körskola ...kör privat. Men jag vet att jag ska ta körkort! Det ger mig lite kraft att kämpa.
Elisa 2012-09-26 21:30 ! Citera #
Stackare jag vet hur det känns !!!I morgon kommer min uppkörning nr 3 ..Efter 50 lektioner o riskutbildningar teori 39 år med 3 väntande barn hemma.. Jag blir så nervös att jag skapar fel vid uppkörningen som jag normalt inte gör..Jag känner mig just nu lugn inför morgondagen..Men man vet aldrig hur det känns direkt innan..Om jag inte klarar det imorgon måste jag gå tillbaka till körskolan bara för att klara uppkörningen..Inte för att lära mig mer utan att klara det i en dubbelkommando bil ..Det känns så jobbigt ,jag skäms för vänner o framörallt barnen..Dom åker ju med mig o jag skulle aldrig ha dem i bilen om jag inte litade på att jag inte skulle sätta dem i fara ..Alltså köra säkert .. Det är jobbigt som fan att bli kuggad..Hoppas att du tar nya tag.!!
Guest 2012-09-26 22:31 ! Citera #
Lycka till båda två! Ska hålla mina tummar så hårt det bara går! :)
Elisa 2012-09-27 23:47 ! Citera #
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag klarade det idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilken skillnad på inspektör !!!!!!!!!!!!!! Han gjorde så att jag blev lugn..Han sa bara att det ska gå bra det här ..O pratade om lite allt möjligt ..Jag kände att han hade en inställning att jag kommer att klara det ..O jag körde precis som jag gör i min egen bil!!!! Jag missade hans första anvisning men jag rättade till det bra och efter det flöt det på superbra..Han frågade efter hur jag tyckte det gått och jag sa bara lite nervös men mycket bättre än de förra gångerna,övrlag tyckte jag att det gick ok,,..Absolut tillräckligt för att få godkänt sa han ..Och Kryssade i Ja godkänt körprov.!!!!! Jag lovar att det var inte lätt att ta nya tag!! Men jag e övertygad om att snart går det även för dig som skapade tråden!!! Du ska veta ur många ggr jag var övertygad idag om att det skulle gå åt helsike..Jag håller tummarna för dig..Jag körde upp i annan ort denna gång ..Manlig inspektör denna gång !!!
Gäst 2012-10-01 08:56 ! Citera #
Tack för alla fina komentarer. Har varit på resa i Rom över helgen. Nu har jag hämtat nya krafter & det är väll bara att tutta och köram& hoppas på det bästa.har oxå tbarn. Två stycken. Hade underlättat att ha körkort. Men snart så kanske man har det.. :(
Gäst 2012-10-04 21:58 ! Citera #
Klarade min uppkörningidag. Var inte als nervöss. Killen jag körde upp med var stört skön. Allt flött på så bra och vi satt och skojadei bilen. Nu har jagvörkort och det känns så skönt. Har varit ute och kört bil idag utan nån brevid. Så skönt att få köra själv. Hoppas det går bra för alla andra oxå.
Kramar från mig till er..
killer 2012-10-04 22:17 ! Citera #
Hannis ; Nice.

Själv har ja uppkörning imorgon, har körkort om jag klarar.
Gäst 2012-10-04 22:48 ! Citera #
Tänk inte så mycket på att det är en uppkörning. Prata med instruktören innan. Dom vet attdu är nervöss. Jag fick en jätte bra snubbe... Är så lycklig..
Gäst 2012-10-05 20:02 ! Citera #
O, vad jag gratulerar, Hannis! Du har kämpat verkligen. Uppskattar dina reflektioner - så bra att komma till korkortonline och se att flera har nästan givit upp och sen lyckades! Var hela dan glad för din skull. Drömmer om dagen när jag sitter ensam i bilen - precis som du fick göra...Men det är långt till dess för min del.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest