Traskade in på trafikskolan idag.. jag började som 19åring, men kom av mig efter bommat uppskrivningen en andra gång. (Flyttade till annan ort) sedan dess har jag inte gjort något av det. Dels mycket pga jobb etc. Och tyckt att jag inte har haft tid. Nu är jag 38..tänkte få det innan jag är 40 iaf.
Hur som, var inget snack om si och så många körlektioner eller största paketet, dvs ingen diskriminering alls för att jag är över 30, varför skulle dem göra så? Utan jag fick snarare en morot! Och enklare har det nu blivit, då man slipper hålla reda på teorilektioner, då allt inkl prov kan ske via datorn hemifrån. Det enda jag behöver göra på trafikskolan är körlektioner, teoriprov, riskettan och risktvåan (halkbana mm). samt då uppkörningen. Resten som sagt sker hemma, men man har gjivetvis möjlighet att få hjälp inne på trafikskolan. Detta passar mig som arbetar olika tider varje vecka.
Men svårare är det nog inte, körde ett test på skoj fick 14 av 16 rätt. Inte fy skam efter 20 års uppehåll