Start > Körkortsforum > Ska man skicka in protokollet?…

Ska man skicka in protokollet? (Förvirrad)

Gäst 2012-09-24 15:03 ! Citera #
Jag har klarat både förarprov och kunskapsprov, fått alla lappar osv. Men nu undrar jag om man skulle skicka in bevis om godkänt förarprov? :? Här har suttit och väntat på att få själva körkortet i ca en vecka :o
Tack på förhand!
Gäst 2012-09-24 15:14 ! Citera #
Har du fått ett ”bevis om körkort”, som är giltigt som körkort tillsammans med giltigt id-handling? Har du fotograferat dig hos Trafikverket?

korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/personbil/Forarprov/--PresenationEfter-provet/
Gäst 2012-09-27 13:18 ! Citera #
prs
Har du fått ett ”bevis om körkort”, som är giltigt som körkort tillsammans med giltigt id-handling? Har du fotograferat dig hos Trafikverket?

korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/personbil/Forarprov/--PresenationEfter-provet/

Ja, jag har gjort allt det, fick ett brev hem för några dagar sedan om att jag kunde hämta ut mitt körkort :) man skulle alltså inte skicka in något. Tack för ditt svar :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest