Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen!

Klarade uppkörningen!

Gäst 2012-09-21 12:29 ! Citera #
Körde upp i Sollentuna idag kl 8,10 och inspektören hette Pia. Hon var jättetrevlig och förklarade innan körningen hur det skulle gå till och att hon skulle vara ganska tyst i bilen. Körde i ca 30 min och jag trodde jag hade kuggat då jag stannade lite för nära ett övergångsställe för att släppa över en gående men inte - jag var godkänd!

Började med uppvärmningslektion redan kl 6,30 imorse och tränade på det som jag var osäker på - säkerhetskontroll, rondell och parkering. Var inte alls så nervös när det väl var dags!

Teoriprovet klarade jag igår så nu är kortet klart. Känns helt ofattbart och såååå otroligt skönt!
Gäst 2012-09-21 12:51 ! Citera #
Perfekt tajming lagom till helgen. Ut och kör mycket nu. Se det som att du övningskör på egen hand. Ha det kul och var försiktig i trafiken.
Gäst 2012-09-21 13:00 ! Citera #
prs
Perfekt tajming lagom till helgen. Ut och kör mycket nu. Se det som att du övningskör på egen hand. Ha det kul och var försiktig i trafiken.

Tack! :-)
Guest 2012-09-21 14:54 ! Citera #
Grattis! Underbar känsla då de säger att man klarat uppkörningen, eller hur? :)
Vector 2012-09-21 22:50 ! Citera #
Grattis Trasan!..
Själv körde jag upp idag i Farsta kl 10 och fick en av dom tuffaste inspektören i Farsta, enligt min trafiklärare. Och min trafiklärare vågade inte åka med mig. :? han som fick hänga med om han ville. Men men, som tur så fick jag inte köra mer än ca 26 minuter innan inspektören säger att vi ska tillbaka igen. När vi kom fram så tog han fram en liten konstig mobil med grön text står GODKÄND. YEESSSSS man tackar.. Det är helt sjuk lätt i Farsta enligt mig. plan B var att jag skulle testa Sollentuna om jag skulle kuggas idag.. men men yes.. så himla skönt.. 8-)
Gäst 2012-09-23 20:41 ! Citera #
Guest
Grattis! Underbar känsla då de säger att man klarat uppkörningen, eller hur? :)

Verkligen! :D
Gäst 2012-09-23 20:42 ! Citera #
Vector
Grattis Trasan!..
Själv körde jag upp idag i Farsta kl 10 och fick en av dom tuffaste inspektören i Farsta, enligt min trafiklärare. Och min trafiklärare vågade inte åka med mig. :? han som fick hänga med om han ville. Men men, som tur så fick jag inte köra mer än ca 26 minuter innan inspektören säger att vi ska tillbaka igen. När vi kom fram så tog han fram en liten konstig mobil med grön text står GODKÄND. YEESSSSS man tackar.. Det är helt sjuk lätt i Farsta enligt mig. plan B var att jag skulle testa Sollentuna om jag skulle kuggas idag.. men men yes.. så himla skönt.. 8-)

Och Farsta var min plan B då jag är uppvuxen där men de fyra körskolelärare som jag frågat avrådde från Farsta då de anser att de inspektörerna är tuffast. Bra gjort! :-)
Gäst 2012-09-23 20:56 ! Citera #
Har någon kört i Norrtälje?

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I dag 22:40
6
I dag 22:34
11
I dag 17:36
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest