Start > Körkortsforum > Inget sätter sig

Inget sätter sig

Jossan-88 2012-10-11 16:04 ! Citera #
Jag fick lära mig att läsa ett kapitel i taget och lära sig det först innan man hoppade in på nästa kapitel. Vet inte om det tar något längre tid att göra så, men jag tycker helt klart att det är värt att vänta lite längre men ändå var säker på att klara av det, istället för att skippa vissa saker och inte sätta mig in i hur det verkligen ligger till och då riskera att bli kuggad på teoriprovet. Men hoppas du finner ett sätt som gör så att DU kan lära dig på bästa sätt!
Hopplöst 2012-10-11 16:28 ! Citera #
JAG KLARADE TEORIN PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D
Jossan-88 2012-10-11 16:29 ! Citera #
Hopplöst
JAG KLARADE TEORIN PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Gud vad roligt, ett JÄTTE grattis från mig!!! Då var vi lika duktiga :D :D :D :D :D
Hopplöst 2012-10-11 16:39 ! Citera #
TACK!!! Jag fattar inte att jag klarade provet!!!!!!!!!!!! Tränade ingenting, mest genom min övningskörning (privatist)
Jossan-88 2012-10-11 16:50 ! Citera #
Oj, då är du kanske lite bättre än mig då ;)
Själv så pluggade jag stenhårt under en veckas tid innan det var dags att sätta sig och göra testet :)
Hur många rätt hade du? Själv fick jag 61/65 rätt så jag var hel nöjd med att jag bara hade 4 missade svar :)
Däremot kuggade jag första gången på uppkörningen som var samma dag, men har en ny chans nu på måndag :)
killer 2012-10-11 16:59 ! Citera #
Har uppkörning imorgon.. får se hur de går då..
Hopplöst 2012-10-11 17:35 ! Citera #
Jossan-88
Oj, då är du kanske lite bättre än mig då ;)
Själv så pluggade jag stenhårt under en veckas tid innan det var dags att sätta sig och göra testet :)
Hur många rätt hade du? Själv fick jag 61/65 rätt så jag var hel nöjd med att jag bara hade 4 missade svar :)
Däremot kuggade jag första gången på uppkörningen som var samma dag, men har en ny chans nu på måndag :)

GRYMT! En veckas pluggtid och 61 rätt är inte illa det!! har du kört upp än? Jag tog en stor risk med att inte plugga men klarade mig på håret! 52 rätt :D :D :D :D :lol: :lol: :lol:
Hopplöst 2012-10-11 17:37 ! Citera #
Oj vad dum jag är, såg inte att du skrev om uppkörningen redan :o
Vad kuggade du på?
Jossan-88 2012-10-11 21:57 ! Citera #
Hopplöst
Oj vad dum jag är, såg inte att du skrev om uppkörningen redan :o
Vad kuggade du på?

Ingen fara, ibland läser svaren här lite väl snabbt, och då ”hoppar” man över vissa ord :)
Jag kuggade på två saker, det första var att jag hade lite för hög hastighet när jag åkte förbi en skola. Jag höll 35km/h direkt efter 30 skylten och hann inte sakta ner i tid. Vilket är rena slarv felet av mig. Det andra felet var att han tyckte att jag inte vågade ta för mig mer när vi åkte in i rondeller. Han tyckte att jag väntade för länge och på så vis höll upp trafiken bakom mig. Men jag förstår vad han menar och kommer att ta lärdom av det han sa :D
killer 2012-10-11 21:59 ! Citera #
Jag har uppkörning 13;00 imorgon i södertälje. detta börjar bli kul så får se hur det går..

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest