Start > Körkortsforum > Inget sätter sig

Inget sätter sig

Hopplöst 2012-09-20 19:48 ! Citera #
Jag har 3 veckor på mig till teoriprovet. Klarar inte ens teoriproven här på K.O. Jag har STR’s 20:de körkortsbok samt denna www.adlibris.com/se/covers/M/9/14/9147082038.jpg
Har pluggat till och från men har ingen läsarskalle. Kuggar alltid på alla maxviter, totalvikter och stoppsträckor, procent osv. Allt som har med nummer att göra.
Suck... Hopplöst fall??
Gäst 2012-09-20 20:56 ! Citera #
Har också ganska svårt att få saker att sitta i skallen.
Jag läste boken men var svårt att få de att sitta.

Sen köpte jag ett medlemskap här på sidan, dessa frågor hjälpte mig mycket att klara av teoriprovet.
Hade inte full pott på proven här, hamnade på runt 60poäng.
Men klarade iaf av provet.

Så försök att plugga in dessa frågor på den här sidan, så har du en bra chans att klara provet!

LYCKA TILL!! Du kommer klara de! =)
Caanna 2012-09-21 00:03 ! Citera #
Men vad glad jag blir när jag ser att jag inte är ensam,det är som att hälla vatten på en gås här....inget fastnar och jag håller på att få totalspunk....har en vecka kvar....tragiskt värre..
:?
Gäst 2012-09-21 00:18 ! Citera #
Caanna
Men vad glad jag blir när jag ser att jag inte är ensam,det är som att hälla vatten på en gås här....inget fastnar och jag håller på att få totalspunk....har en vecka kvar....tragiskt värre..
:?

Du har inte läst något medan du övningskör? Tanken är just att du varvar teori med praktik.
Caana 2012-09-24 19:31 ! Citera #
Men självklart har jag läst!! Problemet är nog mest att jag tycker att det är så sjukt tråkigt,och det jag vet att jag verkligen måste kunna fastnar ju men att säga att det inte är mycket trams som dom tycker man ska kunna är att ljuga....I praktiken så ska man ju vara ingenjör för att få ett körkort...
Gäst 2012-09-24 21:04 ! Citera #
Fokusera på en sak i taget och lär dig en sak innan du tar nästa som du har svårt för.

Jag hade hur svårt som helst för släp och vilka vikter som gällde för B resp BE men jag läste i boken och försökte skriva om det på ett sätt som JAG förstod. Kändes som att det började lossna men så fick jag fel på alla prov ändå så jag frågade min körskolelärare som förklarade jätteenkelt. Gick hem, skrev ner vad hon sagt och sen helt plötsligt satt det!

Dock så har jag ff svårt för att räkna ut stopp/bromssträcka samt hur långt man färdas per km/h men det hade jag tur att slippa på provet.

Lycka till! :)
Nillan 2012-09-27 10:08 ! Citera #
Som jag känner igen mej...
Man pluggar å pluggar men får fasiken int till de :?
Vete sjutton hur man ska gö för att få sin ahaupplevelse...men de e bara att traggla på.
Gäst 2012-09-29 11:03 ! Citera #
Nillan
Som jag känner igen mej...
Man pluggar å pluggar men får fasiken int till de :?
Vete sjutton hur man ska gö för att få sin ahaupplevelse...men de e bara att traggla på.

Gjorde mitt prov nu på morgonen och själv klart så gick de så där och detta på exakt dom grejerna som jag haft svårt att få att fastna...men ja ä int bitter,bara att ge sig på skiten igen....och hoppas på att körningen på måndag går bättre åtminstonde...
Gäst 2012-10-02 19:24 ! Citera #
Vad kuggade du på? Är frågorna lika dom här på KörkortOnline?
caana 2012-10-03 10:30 ! Citera #
Gäst
Vad kuggade du på? Är frågorna lika dom här på KörkortOnline?

Njae,det kan jag nog inte säga att jag tycker.Men en viss likhet är det väl kanske...Jag kuggade på bla,miljö och vissa trafikregler....bara att plugga vidare.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo