Start > Körkortsforum > Idag smäller de, teoriprovet!

Idag smäller de, teoriprovet!

Keke 2012-09-20 09:34 ! Citera #
Då var det dags... om några timmar så skriver man teoriprovet för första gången.
Har pluggat som en tok, Roadquiz, TEO 2010, Distanstester från körskolan, frågorna här på sidan och läst boken.

Så man tycker ju att man borde klara av provet.
Men är nervös att frågorna på riktiga provet kommer vara helt annorlunda och man sitter där och får black-out.

Men men.. bara hålla tummarna! :)
Gäst 2012-09-20 09:46 ! Citera #
Det verkar som du väl förberedd både vad det gäller teoriprovet och den teoretiska biten av förarlivet!

Slappna av nu och lycka till!
Gäst 2012-09-20 10:20 ! Citera #
Ta det bara lugnt och ta på dig hörlurarna så slipper du höra alla ljud omkring dig. Läs frågan, markera den om du är osäker och fasta inte. Tänk också på att det första alternativet du kryssar för oftast är det rätta så ändra inte dig i sista minuten.

Spark!
Gäst 2012-09-20 11:58 ! Citera #
Tack!
fan vad bra, satt o funderade på om man skulle höra alla andra sitta o sucka o ha sig.. sjukt irriterande.
Men då är de ju perfekt att man får hörlurar. =)
Precis min strategi.. haha. Ska inte fastna o fundera allt för länge på en fråga, då blir jag bara mer osäker. även om jag är 90% säker på att det alternativet jag kryssade för är rätt.
Guest 2012-09-20 12:41 ! Citera #
Lycka till! Ska hålla tummarna :)
Undrar 2012-09-20 13:13 ! Citera #
LYCKA TILL!
keke 2012-09-20 18:20 ! Citera #
Tack för att ni höll era tummar! :)
Klarade av de med 59poäng. Känns förjävla skönt!
Guest 2012-09-20 19:31 ! Citera #
keke
Tack för att ni höll era tummar! :)
Klarade av de med 59poäng. Känns förjävla skönt!


Härligt! Grattis! :)
Hopplöst 2012-09-20 19:57 ! Citera #
keke
Tack för att ni höll era tummar! :)
Klarade av de med 59poäng. Känns förjävla skönt!

GRYMT!!! Helt otroligt :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo