Start > Körkortsforum > Klarat uppkörningen!

Klarat uppkörningen!

Gäst 2012-09-05 20:18 ! Citera #
Hej alla forumar!

Idag 5/9 klarade jag inte uppkörningen. Hade två mindre fel. Sämre körning i skymda korsningar och frikopplingen glidandes med rondeller. Min positiva bedömning!; *utmärkt på att backa, parkering, inkl backning runt gatuhörn *gudomligt bra på att kolla i speglar, hålla koll på oskyddade trafikanter (på och utan övergångsställe), placering,hastigheterna, signalerar i mycket god tid och har mycket bra koll på allt på vägen, sidorna, bakåt och långt framåt.

Så, vad har jag och klaga på? Jag är privatist!!:-D. Helnöjd som f*n! Lite skillnad, en trafikskole-elev som betala många hundralappar, o kör tio uppkörningar o ändå kuggar. Jag är självlärd. Ursäkta att jag låter för stöddig, men jag är så jäkla nöjd!:-D
nikkis 2012-09-06 20:00 ! Citera #
Vart körde du upp?
ciindbran 2012-09-06 21:02 ! Citera #
nikkis
vart körde du upp?


I Ronneby
Gäst 2012-09-09 20:04 ! Citera #
Hej!

Tråkigt att höra att du inte klarade det, men bättre lycka nästa gång!
Har du lyckats hitta någon ny uppkörningstid än?
ciindbran 2012-09-09 22:36 ! Citera #
lasseb
Hej!

Tråkigt att höra att du inte klarade det, men bättre lycka nästa gång!
Har du lyckats hitta någon ny uppkörningstid än?


Japp, dock inte förren i oktober :-( lite surt., men man vill ju ändå köra upp där där man hör hemma så att säga
Gäst 2012-09-11 23:31 ! Citera #
ciindbran
lasseb
Hej!

Tråkigt att höra att du inte klarade det, men bättre lycka nästa gång!
Har du lyckats hitta någon ny uppkörningstid än?


Japp, dock inte förren i oktober :-( lite surt., men man vill ju ändå köra upp där där man hör hemma så att säga


Ja, förstår vad du menar..
Men det positiva är att du hinner träna inför uppkörningen!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor