Start > Körkortsforum > Imorgon! 3/9

Imorgon! 3/9

Gäst 2012-09-02 07:46 ! Citera #
Tja!

Imorgon är det äntligen dax för mig att göra mitt första teoriprov. Och om sanningen ska fram, är jag ännu inte nervös ;)
Jag har väl fööör bra självkänsla, som min far sa ”Bättre det än att låta alldeles för pessimistisk” :lol:

Så önska mig lycka till!
Gäst 2012-09-02 10:37 ! Citera #
Lycka till! Även om du blir nervös så är det helt normalt!

Det kommer gå bra :-).
Gäst 2012-09-02 11:34 ! Citera #
bola
Lycka till! Även om du blir nervös så är det helt normalt!

Det kommer gå bra :-).

Tack!
Jag hoppas verkligen det =) Har köpt medlemskap här nu 3ggr och ligger mellan 57-63 rätt varje gång =)
Så jag är helnöjd ändå med min prestation.
Dave 2012-09-03 17:22 ! Citera #
Så hur gick det? :)
Gäst 2012-09-03 18:34 ! Citera #
Dave
Så hur gick det? :)

Ja du, det gick nog inte så skitbra. 44/52 !
Ingen mat i magen, huvudvärk, röksugen, törstig och värsta skakningar av nervositet och spänning i handen så tjejen som satt bredvid blängde ner på handen o jag kunde bara ge henne ett leende.

Men körprovet är jag inte så taggad över just nu, har det nu på onsdag 5/9!
Var mer taggad innan, fast det klart, berodde nog på provet idag.
Har du gjort det ännu?
Gäst 2012-09-03 21:26 ! Citera #
Bra gjort i alla fall! Håll oss underättade!
Vilka frågor som blev bara för mycket?
ciindbran 2012-09-03 22:18 ! Citera #
writer
Bra gjort i alla fall! Håll oss underättade!
Vilka frågor som blev bara för mycket?

Det ska jag göra!:-)
Frågor här kan inte mätas här alls. Knappt teorin hör heller. av dom jag fick kanske det bara var två st som.påminde om dessa.
En fråga jag var osäker på var, var en skylt, orange med svarta siffror på, hade troligtvis någonting med olycka o göra o alternativen var mycket olika. Jag tog iallafall ”Stanna bilen en bit bort, överblicka och ring 112” typ.

Det var sjukt stressigt o veta att på min 23;e fråga hade jag 31 minuter kvar, vilket gjorde mig stressad ”oh,my god!, jag har knappt.en.halvtimmen kvar till fråga 70!”
Sen var provledaren fruktansvärt otrevlig, inte bara mot mig utan mot de andra tio som skulle skriva upp idag.
Jag kanske skriver fler frågor om jag kommer ihåg dom.
Gäst 2012-09-03 23:16 ! Citera #
Oj, du verkar få frågor som inte ens däckförsäljare svarar mitt i natten på!

Nu gäller det att klara uppkörningen utan att tänka på teoriresultat. Det är nervkrig i sig.

Tackar för utförliga svar, antar att frågor är alltid fler än man har svar på ;)
ciindbran 2012-09-04 07:42 ! Citera #
writer
Oj, du verkar få frågor som inte ens däckförsäljare svarar mitt i natten på!

Nu gäller det att klara uppkörningen utan att tänka på teoriresultat. Det är nervkrig i sig.

Tackar för utförliga svar, antar att frågor är alltid fler än man har svar på ;)

Precis! Direkt när jag var kapabel till att öppna mina böcker fann jag inte svaret. Få väl ta och ringa micelin (stavning?)
Jag kan bara hoppas på det. Dock har jag två månader på mig o fixa teorin. Vilket är osäkert, känner jag. Det var jättekrångliga, jättesvåra och skitjobbiga att förstå. Ännu mer när man kände att man har tid på sig också.
Gäst 2012-09-04 09:21 ! Citera #
2 månader är kort tid, men om man lägger teoristudier som prio 1 så blir det nog godkänd. Om ser på din resultat så ligger du väldigt nära redan, och har redan tränat på att skriva teori på tid under stress. Nu borde stress avta, och arbetsglädje öka! ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov