Start > Körkortsforum > Hur mycket pluggar ni innan ni…

Hur mycket pluggar ni innan ni gör ett Teoriprov?

Ikerz 2012-08-25 17:03 ! Citera #
Hej jag undrar hur mycket ni brukar plugga för att klara av ett Teoriprov.

Frågor jag vill gärna har ställ till er
.
1. Hur många timmar eller minuter per dag bruknar pluggar ni.
2. Vilka program tycker ni är bäst att använda [hemsidor eller appar eller data program].
3. Brukar ni plugga i boken och teori program?
4. Hur många veckor eller månader tar det för er att klara teoriprovet.

Hoppas jag får bra svar av er :D
Gäst 2012-08-27 19:40 ! Citera #
Jag gjorde teoriprovet idag och klarade det, gjorde följande:
Läst körkortsboken en gång (sedan skummat igenom vissa kapitel mer) och sedan gjort alla frågor via körkortonline och teo...klarar du alla frågor på körkortonline behöver du definitivt inte oroa dig för teoriprovet! Då har du kammat hem det!! Jag pluggade en och en halv månad innan lite lätt, men råpluggade helgen innan. Om jag ska vara helt ärlig lade jag nog inte ned sådär jätte mycket tid kanske sammanlagda 50 tim! Å andra sidan är jag en sån person som inte behöver läsa sådär jätte många gånger för att komma ihåg, har ganska bra minne.
Drews 2012-08-28 16:10 ! Citera #
Jag gjorde mitt första teori prov för en vecka sedan och misslyckades och fick 48/65. Jag pluggade kanske en 7 timmar till det, läste inget i boken och gjorde alla uppgifter på korkort.se, jag tycker att frågorna var mycket annorlunda där jämnfört med dom på själva provet. Jag chansade nästan på varenda fråga och var måttligt förvånad över att det gick så bra som det gick. Imorgon har jag mitt andra teoriprov och jag har pluggat ca 20 timmar skulle jag tro på denna sidan och läst lite granna i boken och sökt efter lite saker jag är osäker på och känner mig rätt så förberedd då jag brukar få ca 62+ rätt på alla blandade tester jag gör nu på hemsidan. Bara att hålla tummarna nu :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest