Start > Körkortsforum > övningskörning skola

övningskörning skola

lena 2012-08-24 09:32 ! Citera #
Jag har blivit av med mitt körkort , nu lämnar jag prover . jag undrar får jag gå på körskola fast inte tillståndet kommit.
Gäst 2012-08-24 16:40 ! Citera #
Du måste ha ett körkortstillstånd för att börja på körskolan med körlektioner. Däremot kan du skriva in dig utan ett.
Ikerz 2012-08-25 16:54 ! Citera #
Om jag var du så skulle jag kontakta min Körskola och fråga dom om vad som gäller efter jag har tappat min körkort. Du skulle få information och tips vad du kan börja med att göra så du inte bara sitter hemma och undrar hur det ska gå. :D
Gäst 2012-08-29 14:55 ! Citera #
Ikerz
Om jag var du så skulle jag kontakta min Körskola och fråga dom om vad som gäller efter jag har tappat min körkort. Du skulle få information och tips vad du kan börja med att göra så du inte bara sitter hemma och undrar hur det ska gå. :D


Tappar man sitt körkort så ringer man till polisen.

Hon skriver ju att hon har blivit av med det. Och att hon lämnar prover. Inte för att jag vet vad som hänt men eftersom hon lämnar prover så kanske hon har kört rattfull?? Eller? Det spelar förvisso ingen roll. Hon kanske bara har kört för fort också. Men i vilket fall som så får du vänta tills du har fått tillbaka ditt körkortstillstånd.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 18:00
2
I går 13:14
8
I går 00:25
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov