Hej!

Kevin93 2012-08-20 20:00 ! Citera #
Hallå jag köpte, ett teoripaket idag för 1600:- idag. Men jag fick bara böcker, o teorilektioner.. Ska det inte vara nån skiva med test på också?..
Gäst 2012-08-20 20:23 ! Citera #
Hej!

Det beror ju på vad skolan har valt att lägga i paketet. Det är helt upp till varje trafikskola vad dom vill lägga i sina paket. Borde ha framgått någon stans vad som ingick när du köpte det.
Jacob 2012-08-21 08:51 ! Citera #
Hej Kevin,

De materiell som jag har så är det bara böcker. Jag tror inte STR har gjort en skiva med frågor.
Vissa trafikskolor brukar ge en inlogg till en sida där man kan göra gamla test.
Kanske fick du en sådan?
Jag såg att man kunde köpa en CD på internet. Du kan se om det kan vara något för dig på:
www.korkortsteori.se/CDRom.aspx
Kevin93 2012-08-21 15:57 ! Citera #
Jacob
Hej Kevin,

De materiell som jag har så är det bara böcker. Jag tror inte STR har gjort en skiva med frågor.
Vissa trafikskolor brukar ge en inlogg till en sida där man kan göra gamla test.
Kanske fick du en sådan?
Jag såg att man kunde köpa en CD på internet. Du kan se om det kan vara något för dig på:
www.korkortsteori.se/CDRom.aspx



Jaha okej :) Tack hjärtligt för svaret!
Jacob 2012-08-21 19:16 ! Citera #
Jag var på biblioteket idag och lånade en CD där en bok finns med.
Så ett annat alternativ är att gå till biblioteket och låna.
Vissa bibliotek har program installerade på sina datorer som man kan träna på.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov