Start > Körkortsforum > Kuggad uppkörning och teori

Kuggad uppkörning och teori

gpb 2012-08-07 15:50 ! Citera #
Jag blev kuggad på båda delar.

Anledningen är att jag håller inte hastigheten under och över. I landsvägen är det 70 väg och det finns hus som jag kör under 70 för säkerheten, i rondellen stannade jag istället göra motorbroms eftersom det finns bilar och fotgängare på gatan och jag missade med att blinkar på vägen jag ska svänga. Ecodriving gör mig helt galet att jag växlar fel, jag gör alltid motorbroms eftersom jag kan det men måste man göra Eco för att köra låg bränsleförbrukning. åhh jaa jag får väl tränar på det.

Kunskapsprovet fick jag 42 av 65, tiden var stressad och svarade bara typ 47 frågor i 50 minuter så jag har tänkt mig ansöka förlängd tid.

Är det någon som kan hjälpa mig med problemet? Jag kör privat och jag är ensam :(
Gäst 2012-08-07 19:19 ! Citera #
Har du någon möjlighet att ta någon lektion på körskola?

Jag tror att det är en god idé. I alla fall minst en, så att man vet hur man ligger till körmässigt!

Vad gäller teorin.
Köp STRs dataövningar och öva på de. De hjälpte mig jättemycket :-).

Lycka till nästa gång!! Ge inte upp!
Gäst 2012-08-07 19:39 ! Citera #
bola
Har du någon möjlighet att ta någon lektion på körskola?

Jag tror att det är en god idé. I alla fall minst en, så att man vet hur man ligger till körmässigt!

Vad gäller teorin.
Köp STRs dataövningar och öva på de. De hjälpte mig jättemycket :-).

Lycka till nästa gång!! Ge inte upp!

Jag har tänkt tar 10 körlektioner med dem fast jag har inte varit där i 3-4 månader eftersom jag hamnade i LVM hem, så jag får väl göra det då. Tack för stödet

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo