Tjao alla glada där ute, vet icke om jag satte denna tråden rätt.......................
Jag har mitt första teoriprov nu den 3 sep och uppkörningen 5 sep, som privatist!
Jag har snart kört i ett helt år med en volvo 745;a och är sjukt van vid den gamla bettan, med sitt hackande, sin dåliga accelation upp till hundra [om man inte ska räkna med att man kör på 4 växel upp till hundra ] och med sin tio-tals mätare.
Nu, är min nervositet uppe på topp Köpt frågor här på körkortonline 2ggr, kunnat alla o kört teoriprovs tester ett antal X ggr o legat mallan 54-63 rätt. Nu när jag sitter här o har dessa datumen i mig få jag problem.
Jag ligger i snittet mellan 36-49 rätt
O jag ska köra upp med en volvo V50 och har aldrig kört en nyare bil, bortsett från 2x45 min på halkan (S60).
Där vande jag mig med hastigheten som visade sjukt mycket streck o allt, o ingen nyckel fan som man skulle vrida på, man hörde inte heller vart varvantalet låg på förren han sa i radion ”inga rivstarter”
Jag har som sagt mååååånga mil i kroppen o har kört hur mycket som helst, varje dag.
Vad händer om jag inte klarar säkerhetskontrollen? Tänk om jag inte ens kan köra med en nyare volvo?
Help!
Oh My GOD!